Teste.Examene.Atestate:

„-Georgiana,nu ai sa-mi dai traducerea la…..?”

„-Auzi,te rog,nu ai cumva sa-mi dai lectiile la….?”

„-Scaneaza-mi te rog fisa la….daca poti….”

Regret amarnic ziua in care am inceput sa cred in karma.

Regret si mai amarnic ziua in care mi-am luat imprimanta cu scanner si-am lasat lumea sa afle despre acest nesemnificativ detaliu.

Urasc oamenii care vin sa ma „roage frumos” dupa care daca ma fac ca ploua ma fac nesimtita,tampita etc.Tampiti sunteti voi pentru ca lasati totul pe ultima suta de metri.

Urasc orice forma de examen care implica un grup de oameni.As vrea ca examenele sa se desfasoare individual,fara sa implice un grup mai mare de cunoscuti pentru a se evita intrebarile de genul ” ai repetat aia?” „cum era aia?” „stii aia?” etc. pentru ca induc o stare de panica nepermisa intr-un examen.

Vreau fiu singura de pe Terra.Eu si egoismul meu deghizat intr-o generozitate mirabolanta.

 

 

8 gânduri despre “Teste.Examene.Atestate:

  1. Știu cum e 😀 Pe mine tot timpul colegii m-au luat drept tocilar deși nu era unul dintre ei :))) De la generală și până la facultate toți vroiau să copieze de la mine, toți luau temele de la mine, iar la facultatea luau cursurile de la mine. Eh, ce să-i faci? :)))

  2. Asa e si la mine maa, pe bune. „Hai sa-l intrebam pe Adi, ca ala invata si stie ce avem de facut”. Urasc treaba asta. Urasc de asemenea ca am si eu acel nesemnificativ lucru. De asemenea urasc ca sunt bun la ajutor, dar inutil la secrete si alte intalniri de genul.

  3. @Creve & Adi: facem un fanclub:))
    @Creve: eh…atunci stiu ce ma asteapta la facultate si jur ca la aia nu le zic ca am scanner=)))
    @Adi: Da,adica cand ies in oras si omit sa-ti zica…stiu cum ii.Pe de-o parte eu ma multumram cu ideea ca ei ma considerau prea importanta ca sa-mi spuna prostiile lor,dar pe de alta parte e dureros sa nu iei parte in prostiile lor.Eh,dar uite ca lumea nu se opreste din loc fara ei.
    @Zozo: n-ai mai dat de mult pe-aici…sii…unde sa ma insotesti?:))
    Poate daca esti cuminte o sa-ti dau voie:))

Lasă un răspuns

