A venit vacanta cu trenul din Franta…

…si s-a dus si clasa a 11-a cat ai bate din palme.Si azi maine mai imbatranesc cu un an .Zilele trecute chiar ma uitam in oglinda si ma gandeam cat de repede am ajuns in ceea ce trebuia sa fie de pe-atunci cea mai tare perioada din viata mea.M-am gandit si daca asa am vrut sa fie si am zis…clar asa am vrut sa fie.

Eleva eminenta a terminat scoala,si desi Bacul e pe cararea spre usa,unde o sa bata peste ceva timp,mie nu mi-i frica de el.Multumita sunt nevoie mare ca am scapat de CAE (Cambridge Certificate in Advanced English) care pentru mine o jucat o importanta cruciala pe tot parcursul acestui an. Si tot din cauza lui n-am simtit ca am intrat in vacanta.Plus ca din cauza lui o sa-mi scot peri albi asteptand dupa rezultatele de la sfarsitul lui IULIE!!

Dar in fine.Iata-ma acasa,la tara,cu mult somn in mine,nopti tarzii,plimbari pe distante lungi si vreo doua luni in fata fara prea multe planuri prefigurate.Momentan sunt refugiata la mine in barlog in majoritatea timpului,unde imi tin companie ai mei,cate un prieten care vrea sa vada ce mai fac,eventual cate un telefon ocazional si cate-o iesire pe-afara in zilele de sarbatoare cand ai ce observa pe-aici. Imi infrumuseteaza si-mi tine gandirea activa Razboi si Pace, care cu multe volume ma priveste de pe imprimanta(urmeaza si alte titluri).Este in general o perioada de calda trandavie in care ma odihnesc dupa ce stau noaptea pana trece de miezul noptii (tz tz tz,Georgiana,ce zic vecinii!!).Dar este cald…si as vrea sa fie cald tot anul.

Vreau sa zic ca o sa ma distrez si-o sa petrec si o sa fie totul mega fun,dar din experienta spun ca de fiecare data cand planuiesc ceva nu-mi iese.Asa,mai bine las lucrurile cum vin si sigur vor veni si chestii frumoase ce vor merita traite. Va doresc in schimb o vara frumoasa si sper sa mai poposesc pe-aici cu ganduri..candva….

2 gânduri despre “A venit vacanta cu trenul din Franta…

Lasă un răspuns

