Draga blogule,

Eh,dragul meu blog…cate nu s-au petrecut de cand nu ti-am mai scris in dashboard.Cate nu s-au mai petrecut de cand trei sferturi de tara a picat bacul si de cand am dat Cambridge-ul. Si ce-i mai ciudat intre toate,este capacitatea asta a vietii de-a face acum lucrurile roz si frumoase si-n secunda doi un adevarat dezastru,o aglomerare haotica de rele .Eh…totusi,sa nu disperam! Vorba aia,leoaica sunt,pisica sunt,deci cad intotdeauna in picioare…iar de nu cad,tot pe picioare ma pun.

Dupa cum spuneam mai sus,multe rele s-au amestecat cu bunele pe cerul insorit al marii pe care-am parasit-o prematur saptamana trecuta.As vrea sa ma duc la mare,sa imi ingrop talpile in nisip,sa-mi scald suvitele in mare si sa-mi colorez pielea in nuante nu mai deschise de caramel.As vrea sa ma duc la mare si sa nu mai plec de acolo si acolo sa ma bucur de o vara fara sfarsit,perfecta…idilica.Cam cum a fost pentru putin timp anul asta.

Am invatat din experienta sa vad intotdeauna partea plina a paharului,desi intr-unele situatii este de-a dreptul infinitezimala in paharul propriu zis.Si daca e o picatura,m-am invatat sa ma chiorasc dupa ea pana o gasesc si sa n-o scap din ochi.Sa ma incred ca acea picatura o sa schimbe totul .Se numeste speranta.Sau poate  optimism.Iar anul asta am trait cu speranta ca o sa ma distrez si m-am distrat (pentru putin,ce-i drept),dar am crezut ca exista acea picatura plina in pahar  capabila sa rastoarne cu susul in jos un intreg ocean.

Binele rastoarna raul oricat ar fi de mic.Si cu toate relele,marea mi-a facut o surpriza cand ma asteptam cel mai putin.Mai tineti minte postul asta? Daca da…atunci sigur il mai tineti minte pe husband.Ei bine,anul trecut plecase inaintea mea si am tot asteptat sa mai vina sa mai sara . Eram inca salbatica pe vremea aia si nici nu m-am bagat in seama,ceea ce-a fost o greseala fatala,dar inainte sa plec mi-am dorit pe malul marii ca marea sa mi-l aduca inapoi.Daca dorinta mi se indeplinea,aveam sa fac tot ce-mi statea in puteri sa aflu mai multe despre el,fara a cadea in penibil.E greu de inteles ceea ce m-a stapanit cand l-am vazut prima oara.Nu sunt indragostita de el,nu plang dupa el,doar…doar mi-a instaurat si anul trecut si acum o stare netulburata de bine.Si Doamne…numai socul recunoasterii lui si ziua mea a devenit cea mai buna din tot concediul.Cateva fractiuni de secunda m-am pierdut in ochii aia verzi albastrii care concentrau parca in ei apele din Bora Bora si expresia si statura lui de zeu nordic cu bronz grecesc.O combinatie intre Sebastian Stan si tipul asta din reclama de la Davidoff .Acelasi corp,aceeiasi ochi ,aceeiasi freza.Reactia de „eu pe tine te stiu de undeva”.De-a dreptul nepretuit.

E drept ca ce m-a socat mai mult a fost a doua parte a promisiunii,gen…daca apare,atunci neaparat trebuie sa fie ceva…neaparat.Numiti-va o visatoare,dar in situatia de fata,incep sa cred in chestiile astea.Gen…daca iti doresti ceva cu adevarat si daca il meriti cu adevarat,acesta printr-un mijloc sau altul se va intoarce la  tine.Eh,mie mi l-a adus marea.Voua cine stie prin ce cai vi se vor indeplini cele mai ascunse aspiratii.Cert este un lucru : cineva acolo sus ii al naibii de bun la sincronizari !

http://embed.trilulilu.ro/audio/capruia/4d3782050122e0.swf

Sursa imaginii

4 gânduri despre “Draga blogule,

  1. Dacă e ceva ce am învățat în anii ăștia de viață de până acum, acel lucru este că viața uneori oricât ai programa-o tot te va surprinde, iar lucrurile bune sau rele care au venit pe neașteptate sunt trecătoare. Uenele din cele bune le poți păstra dacă știi cum, dar cele rele vor dispărea la fel cum au venit 🙂

  2. @Creve:Ce-ai spus este foarte intelept si constituie intr-un fel modul meu de-a trai.Un fel de gand atot-stapanitor.Sper sa ma surprinda si la anul:))
    @Gab13l: ia nu mai fi asa ingamfat:)))

Lasă un răspuns

