Placerea de-a te bucura de tine insuti

Taria mea a fost facuta zob,si totusi am stat sus,mi-am dat doua palme metaforice si am continuat.Pentru mine sa descopar ca pot face chestia asta nu e neaparat un element de noutate.Cum s-a simtit insa a fost nou,cu totul nou.Si dezamagirea fata de oameni s-a simtit nou.Mai ales cand nu venea din partea unor oameni aproape straini,care nu stiu nici 10 % despre mine,ci din partea cuiva din categoria de oameni cu care te vezi peste 10 ani band cafea si barfind despre vremurile frumoase ale adolescentei si copilariei pe care le-am impartit.Viitorul nu-l stiu.

M-am scufundat intr-o stare de incertitudine.Cea mai puternica dintre incertitudini este „oare mai pot simti normal din nou?”.Am descoperit ca pot fi dezamagita pana la nivelul la care sa nu-mi mai pese si nepasarea asta e necunoscuta.Acum este nasoala dezorientarea.Nu mai stiu incotro sa o iau ,ce sa fac,ce sa simt.Cum sa simt.Am nevoie sa o iau de la capat cu oamenii noi care intra in viata mea si sa uit c-am fost dezamagita vreodata.Pentru ca nu ma doare nimic si parca atunci…parca atunci simti ca

ceva-i in neregula.

Si totusi,exista momente ca asta in care iti dai seama ce poti,pana unde poti,ce ai si ce mai poti avea in plus.Ce upgrade-uri trebuie sa-ti faci.Cine sunt cei care merita sa stea langa tine,no matter what si cei care credeai ca merita asta,dar momentan nu-i poti vedea in ochi.Ma bucur ca exist.Ma bucur ca sunt puternica.Ma bucur ca pot renaste din propria-mi cenusa ca pasarea Phoenix.E bine…inseamna ca mai sunt lucruri bune pentru mine undeva acolo.In momentele de restriste realizez ca nimic nu este mai pretios decat sa ai pacea ta interioara neatinsa,sa ai fluxul gandurilor tale netulburat si sa poti sa iti continui drumul ferm pe pozitii,fara sa te doara undeva de cei care te-au ranit.Doar inima sangereaza…nu pentru si din cauza lor ci pentru ca pur si simplu ceva s-a frant si e in curs de reparatii.Ele s-or finaliza in cele din urma,inima o sa fie mai tare,omul mai nesimtit si uite asa se vor scrie candva lucruri minunate,pentru ca viata e minunata,iar eu nu pot sa redau decat o picatura din minunatia ei.

Am promis sa scriu lucruri frumoase si roz,dar nu mai pot scrie asa cum scriam odata,pentru ca nu mai sunt cine eram odata.Maturizarea e intr-adevar un proces complex care nu se sfarseste vreodata,un proces ce consta in sacrificii,eforturi,energie si multa munca ,spre desavarsirea unui OM.Mare.Asta duce si la schimbarea lucrurilor frumoase si roz,care vor pasi in acest loc de indata ce ma stabilizez.Pana atunci o sa ma bucur cu mine de fiecare pas mic pe care-l fac in acea directie.Copilul creste mare…si nimic nu-l poate opri.Urati-i bun venit noii Myriam: e mai noua,mai buna,mai altfel.

2 gânduri despre “Placerea de-a te bucura de tine insuti

Lasă un răspuns

