Clasa a 12-a

Impresie generala : groaza si nu tocmai.Nu mi-e frica de provocari,ci doar am senzatia ca anul asta a inceput cam in panta.Nu era rau sa mai fi avut putina vacanta,macar o saptamana,dar probabil si atunci tot in panta ar fi parut c-a inceput minunatul nostru an scolar.

Mie cred ca inca imi e greu sa procesez faptul ca am 18 ani,faptul ca in opt luni o sa termin liceul in Bacalaureat,dupa care se intinde o patura densa de ceata.Cand am crescut asa de mare? De ce am crescut atat de repede?

Sora-mea are patru ani si azi a fost pentru prima data la gradinita si chiar ma gandeam ce vremuri fara griji,ce vremuri in care ar fi trebuit sa ne bucuram din plin de candoarea copilariei,cand noi in schimb ne doream sa crestem mari o data.Eram mici,parintii nu ascultau ce-avem de zis,nu ne acordau aceeiasi importanta pe care o acordau oamenilor mari.Acum sunt un mini om mare,care se presupune ca este major,in deplinatatea facultatilor mintale si extrem de pasibil de pedepse in cazul in care incalca legea.Si da,ma asculta parintii ceva mai mult decat ma ascultam cand eram mica,dar inca sunt oameni in fata carora trebuie sa ma fac inteleasa.

Clasa a 12-a ma umple de nostalgie.Asta daca trec peste momentele de isterie in care am senzatia ca or sa ma omoare cand termin.Se mai termina un ciclu de existenta si azi maine o sa fiu pe picioarele mele,o sa vad un-doi copii ai mei si si ei or sa bata acelasi drum pe care l-am batut si o sa-l mai bat si eu si pe care l-au mai batut si altii inaintea mea.Asta-i viata,unii pleaca,altii vin.Nimic necunoscut.

Sa zicem ca scoala a ramas neschimbata.Tot aceeiasi banca,aproximativ tot aceeiasi profi,cam tot aceleasi „talente”.Aceleasi dezastre vestimentare .Aceeiasi ochi dati peste cap. Eventual niste mici chicoteli strecurate pe-acolo.
Bac-ul ii dau eu de cap.La noile gaselnite la fel.

Am revenit in jungla.Jungla m-a primit intr-insa.Miza e mare.Hai sa traim clipa din plin.

5 gânduri despre “Clasa a 12-a

  1. Mult succes Myriam !
    Nu esti singura care priveste nostalgic in spate. Timpul acela insa e trecut, urmeaza viitorul si trebuie sa tinem capurile sus si fara frica sa mergem inainte !

  2. @Creve: vreau doar sa traiesc clipa.Si sa se termine cu momentele de intuneceala si ceata.
    @Roscata :Mersi mult!;)
    @Adi: yep. chestia e ca am o stare de-aia de nu stiu ce sa fac,incotro sa o iau etc. Am nevoie de succes.Toti avem nevoie de el cateodata.
    @Zozo: eu am aflat ca o boboaca s-a lasat filmata topless sau aproape dezbracata si pusa pe internet,fiind facuta de cacao.Au luat-o razna generatile noi.Razna!

Lasă un răspuns

