Esti nebuna?

Noul gol in viata al unei individe de prin Anglia,cred este sa ajunga la 740 de kilograme. Cand am citit asta am avut un moment de-ala de WTF?! dupa care am incercat sa ma intreb cum naiba ca femeie ai putea sa ai un asemenea gol anatomic imposibil de realizat.

Ce femeie normala la cap ar face asta? Traim intr-o lume in care toate ne luptam,tragem la sala,mancam mai putin,dar ne gandim la aspectul nostru exterior mai mult ,lucru care pentru multe este o adevarata obsesie si se mai gaseste cate una de-asta cat Palatul Culturii,Pentagonul,Luvrul si cativa zgarie nori din Dubai cu aspiratii de genul. E absolut aberant ca femeie sa iti doresti asta.Adica cat de jos trebuie sa ajungi ca  nivel de incredere in tine  incat sa nu iti mai pese ca azi maine un pat de-ala gigantic de doua persoane nu iti mai este bun,se rupe naibii salteaua cu tine,abia te misti de colo colo,probabil nici nu mai iesi pe usa de cat de lata esti si mananci cat o familie de cinci persoane…la o singura masa.

Am alergie la femeile astea.Eu am fost in postura in care eram mare(si erau numai 87 de kilograme,nu 300,Doamne fereste!) si Doamne rau era.Gafaiam pana la capatul strazii,nu imi gaseam haine, ma simteam neatractiva,baietii ma gaseau neatractiva,cand intram intr-o sala toti se uitau la mine ca la un mutant si instantaneu incepeau sa susoteasca…era un calvar. Asa ca am facut in asa fel incat sa ajung sa ma simt atractiva din nou si am reusit si sincer n-as da pentru nimic in lume starea mea de-acum,pentru ca acum corpul meu este sanatos. Asta este un corp sanatos,un corp care functioneaza armonios,n-are asa mare greutate de dus in spate,inima nu e suprasolicitata si nici celelalte organe nu se asfixie in grasime si pot simti placere,sa ma plimb pe distante lungi si sa nu simt oboseala,sa respir ca un om normal ,nu ca si cum as aspira jumatate din atmosfera din sat pentru plamanii mei,pentru ca toate celulele multiplicate la un nivel astronomic nenatural si nesanatos sa aiba oxigen sa infloreasca si sa te faca si mai mare si si mai anormala daca se poate.

Si nu,nu am nimic cu oamenii grasi atata timp cat nu incep sa se planga ca vai ca nu se uita nimeni la mine,ca vai ca nu-si gasesc haine,ca vai ca ar vrea sa arate ca domnisoara ce trece pe langa ele,cu tocuri inalte si picioare si talie slabe slabe si stau ca PUTORILE si mananca CAT CUPRINDE si apoi se mai si plang,sperand ca vine the Fairy Godmother sa le faca si pe ele modele Victoria’s Secret. Aia nu .Auto-compatimirea o urasc cum urasc si compatimirea in general.Nu suport sa vad oameni care pot sa faca ceva si nu fac nici un pas,desi sunt in stare,pe principiul „las ca incep de luni”.Am fost acolo si sa va spun sincer,am inceput joia si a fost ca si cum era luni,absolut nici o diferenta. Iarasi nu tolerez mamutii astia feminini care in loc sa aiba o cariera sa faca bani,sa isi gaseasca un tip bunoc sa stea cu el ,sa se bucure de viata mergand prin parc,la un film la cinema,sau la cumparaturi ,se multumesc sa vegeteze ca PUTORILE acasa, cu some average weird guy care are fetisuri cu elefanti , ca altul nu se arata ca se sperie (si perfect intemeiat,ca de-as fi baiat la o namila de-aia as fugi mancand pamantul) si ajung sa le fie lene si sa apese pe butonul de la telecomanda sa schimbe canalele la televizor si sa gaseasca o placere diabolica,singura placere, in a manca. Si eu simt o placere in procesul de a manca,dar pentru asta nu o sa golesc frigiderul in fiecare zi pentru ca sa imi ating mirabolantul gol de 750 de kilograme.

Cel mai gras om din lume a murit la vreo 300 si ceva pentru ca i-a cedat inima si femeia asta chiar are impresia ca inima ei o rezista cu 750 de kilograme de grasime monstruoasa pe ea? Si mai scriau si ceva gen ca si-a gasit sufletul pereche si nu conteaza cum arati.Doamne pazeste,tipul ala ii un ciudat daca incurajeaza o femeie sa se indrepte cu o viteza ametitoare spre sinucidere curata,bagandu-i pe gura nspe mii de feluri de mancare . Cica ii plac femeile grase…dupa cum ziceam,fetisuri cu elefanti! Iar prin chestia asta ar trebui sa inteleg ca incurajeaza fetele grase sa se ingrase in continuare pe principiul eh,lasa ca o sa va cunoasteti si voi sufletul pereche,nu va panicati.Ea la 340 de kilograme a reusit,si da ,e posibil ca maine inima ei sa i se opreasca in somn de la cantitatea de grasime care o sugruma ,dar cel putin si-a gasit si ea pe un obsedat care mai mult iubeste cu o placere sadica  modul in care se indoapa cu mancarea pe care o gateste decat o iubeste pe ea.  Aberant! Mi se zburleste pielea pe mine numai sa ma gandesc ce viata pot sa ai.

Si culmea ironiei este ca iubitul afirma ca o ajuta sa faca ” exercitii” in fiecare zi…exercitii ca sa ce? Sa dai jos 200 de grame si sa pui inapoi 5-6? Sunt confuza. Si nu vreau sa fiu rea,pentru ca ar fi crud ceea ce o sa zic,dar nu ma pot abtine.Oare se culca cu ea? Si daca se culca…pun pariu ca he likes to be on top!

4 gânduri despre “Esti nebuna?

  1. acum îmi vei vedea și partea critică (de care au parte, mai devreme sau mai târziu toți bloggerii pe care îi vizitez)

    Am început să citesc articolul dar m-am oprit la al doilea cuvânt. Ar fi trebuit să fie „țel” sau „scop” pentru că asta voiai de fapt să sugerezi. Da, în engleză se pronunță „goʊl” și se scrie „goal” dar e greșit folosit în limba română.

  2. acum, legat de artitol, sunt total de acord cu tine, și aș adăuga, referitor la încheiere: oare ajunge la … acolo unde trebuie să ajungă? Că am văzut la TV astfel de oameni, elefanți cum le zici, și pe bune că zonele intime sunt undeva pierdute prin starturile de grăsime. Eu spun că tipul nu face nimic… ce puțin nu cu … Poate altfel… dar nu, nici nu vreau să mă mai gândesc.

    Îți dai seama că în curând (dacă nu deja) e imobilizată în casă, nici la baie nu se poate deplasa. începe să – cum să zic mai frumos – să pută! Uof, văzusem un documentar pe discovery (o parte din el).. e groaznic când ai asemenea boală, dar ca să o faci benevol mi se pare strigător la cer!

    • Eh,am supravietuit.Ptew!!
      Da,ai dreptate ca suna mai bine scop si exact aia aveam in minte,dar de obicei cand scriu nu stau sa ma gandesc si scriu ideile asa cum imi vin.
      Acuma,categoric ca de sex nu poate fi vorba .Adica io-s fata si mi se face frica cand vad o namila de-aia,daramite sa fiu baiat sa trebuiasca sa ma simt oarecum starnit de ceea ce vad ca sa…in fine,mi se zburleste parul la ce degenerat tre sa fii ca sa te starneasca un elefant de-asta.
      Am citit un articol despre ea in prima faza,care m-a oripilat ,apoi am mai citit intre timp un articol si m-a oripilat mai tare inconstienta ei si inconstienta iubitului ei care-i alimenteaza viciile .Citeste aici :http://www.kudika.ro/articol/celebritati/21914/susanne-eman-cea-mai-grasa-mireasa-din-lume.html . E o minune ca la greutatea ei ii mai bate inima,dar saraca nu mai are mult. Or mai fost care n-or atins 400 de kg si s-or stins.Nici ea nu mai are mult pana se pune in pat seara si nu se mai trezeste dimineata.
      Cea mai absurda idee din articol este fix prima.

      • Bine spus prin comentariile articolului: tipul rămâne cu banii de la cartea recordurilor și e liber să-și facă o altă viață. Ce afacere.

        Mi-a făcut foame atâta mâncare prezentată 😛

Lasă un răspuns

