Sete

Exact cum primavara florile se trezesc la viata si sunt insetate de soare,asa si eu ma trezesc odata cu prima raza de soare insetata de viata . Ultima perioada a fost pentru mine o perioada de amorteala in care am ajuns chiar sa constientizez ca nu se intampla nimic ,chiar nimic care sa trezeasca viata in mine .Uneori traiesti,dar de multe ori te trezesti realizand ca de fapt de-o buna bucata de vreme doar existi.Iar eu acum am ales sa traiesc din nou,pentru ca oricat m-as minti pe mine,ceva sau chiar nimic din starea

Am inceput sa alerg si corpul meu se simte viu din nou .Am pastrat legaturi cu oamenii care tin la mine si care chiar ma sune sa ma intrebe ce fac,nu ca sa ceara chestii sau sa-mi povesteasca de-ale lor si chiar daca si acestia imi povestesc,ii ascult cu placere pentru ca stiu ca daca ii intrerup din ceea ce-mi povestesc,nu se supara sa asculte problemele mele care poate pentru mine sunt mai presante in acel moment decat sa ascult ce li s-a intamplat lor . Am hotarat sa imi fac legaturi noi,deoarece unii dintre oamenii vechi s-au distantat in momentul in care eu am fost deranjata de ceva ce au facut (fie premeditat,fie nepremeditat) ca si cum incercau sa ma faca sa ma simt vinovata ca sunt suparata.ca mi-a displacut un gest,o atitudine, repetarea unui fapt deranjant .M-am detasat pentru ca niciodata nu mi-a placut sa cersesc afectiunea nimanui.Si cum atunci cand Dumnezeu iti inchide o usa in nas,dar lasa fereastra deschisa,iata ca nici in cazul meu n-a facut exceptie. Nu poti planifica cine intra in viata ta si cand intra,si ce pagube planuiesc sa faca. De multe ori nici cum intra o persoana in viata ta nu stii ,dar de multe ori o persoana ,o fata noua,indiferent ce mijloc alege,iti aduce starea aceea imediata de bine ,de implinire,de entuziasm care face o diferenta,si inchina balanta spre traire,nu doar banala existenta.. Nu conteaza ca sta in acelasi oras,judet,in aceeiasi tara sau locuieste la celalalt capat al globului.Daca omul ala care sta peste mari si tari este compatibil cu tine ,legatura este de multe ori mai puternica ,decat cu o persoana care de multe ori sta doar la o aruncatura de bat de tine.

Iar eu am obosit sa am de-a face cu oamenii care stau aproape de mine .M-am plictisit sa am oameni in jurul meu care nu-si dau seama ca imi ranesc sentimentele,iar cand exprim clar acest lucru,sa se faca ca nu mai exist .M-am plictisit sa am oameni in jurul meu care acum imi spun ca-s bine cum sunt,apoi imi zic ca trebuie sa imi intind parul cu placa mai asa,sa ma varuiesc cu fond de ten,sa-mi trag o tusa de negru sub ochi si sa-mi petrec timpul ingrijorandu-ma de tencuiala de pe fata mea,ca nu cumva Maria Sa Pitiponcu din Maroon’s sa ma vada naturala,ca observa si nu-i place,da?Am obosit sa nu fiu suficienta pentru cei care ii numesc prieteni. Nu vreau ca fondul de ten de pe fata,tocurile din picioare si hainele de la Zara sa ma faca acceptata intr-un grup. Am crescut dorind sa stiu si sa fiu eu,nu pentru ca acum sa ma trezesc intr-un iures in care toti ma imping de colo colo sa ma schimb,cand eu nu sunt pregatita pentru acea schimbare. Sunt infometata, lihnita de prietenie,dar oamenii de langa mine m-au dezamagit.

Slava Domnului ca mai sunt si altii care nu ma vad in fiecare zi ,dar imi vorbesc in fiecare zi cu acelasi interes. Sunt si oameni care au fost alaturi de mine in momentele in care cei de langa mine erau prea ocupati cu rahatul lor ca sa mai plece urechea la persoana care le asculta lor rahatul cand au ei chef. Oamenii care asculta aceeiasi poveste de n-ori,disecata fiind din n perspective,dar te lasa sa o mai diseci odata,pana te linistesti de la sine. Oamenii care imi acorda atentie,admiratie si afectiune si tin la mine pentru mine ,nu pentru ca arat  ca scoasa din cutie pentru ca m-am trezit de la cinci sa ma apuc sa-mi torturez parul si fata,ci pentru ca dorm si am tupeul sa intru in orice fel de anturaj bazandu-ma pe ce-am in cap,nu pe ce am pe mine. Oamenii pe care poti sa-i numesti cu adevarat prieteni, pentru ca orice s-ar intampla,te intorci mereu la ei si se intorc mereu la tine dezinteresat,doar pentru ca tin la tine.

Pe oamenii astia vreau sa ma concentrez. Oamenii astia ma fac sa ma bucur .Nu stiti ce efect terapeutic are un zambet si-o vorba buna? E remarcabil.E remarcabil sa vorbesti cu cineva la 7 ore distanta de fus orar de tine si sa te faca sa te simti privilegiata din nou printr-un simplu pretty sau I like you sau I can’t wait to talk to you again. E remarcabil cand unul din oamenii de baza sta la 450 de km de tine si in ciuda acestui fapt te suna sa vada daca mai traiesti si te accepta cu toate ciudateniile tale,oricat de multe descopera pe parcurs si oricat de ciudate ar fi. Ei sunt oamenii pentru care zambesc,ei sunt oamenii care imi aduc in sufletul meu primavara dupa o iarna de dezamagiri si cel mai important: ei sunt oamenii care dovedesc axioma care spune ca prieteniile se leaga intre suflete,nu intre doua entitati materiale.

Lasă un răspuns

