Screw you!

Undeva acolo sus exista o entitate careia ii place sa faca misto de mine .Undeva acolo sus cineva toarna peste capul meu pulbere de impacare de sine,entuziasm,ma lasa sa il inhalez pana in cea mai mica celula pulmonara,apoi ma lasa sa-i simt efectele si in momentul in care credeam ca o sa tina pentru totdeauna ,imi da una in cap. Imi ia sursa fericirii mele. Face ce face,dar in momentul in care urlu in gura mare  ” Yessss,imi iese si mie ceva! ” pur si simplu pune un butoi de pulbere sub acel lucru si il arunca in aer,ca si cum e asa de greu sa pot si eu sa urlu in gura mare ca am ceva frumos si sunt bucuroasa. Ca si cum bucuria mea perturba armonia universala si este de altfel interzisa.

Eh, lasa, hai sa-i dam putin venin,ca inca mai poate duce , nu?

De-aia in momentul in care ma bucur de un om nou care ma face sa ma simt bine din eu si imi aminteste de cine sunt eu de fapt si cat de minunat ii acel lucru (platonic am spus!),omul ala tre sa ma dezamageasca,frate…Lucrurile nu pot fi roz pentru totdeauna…trebuie sa fie gri si niciodata mai devreme de momentul in care decretez stare de armonie generala,pace, nori pufosi roz si unicorni, pentru ca acea forta nu s-ar simti pe deplin satisfacuta daca eu n-as scoate flacari de furie si n-as simti infrangerea,esecul,supararea ca mai pleaca un om si nici nu ii vina mea .Ca vorba aia,ori fac ce fac si ii arunc eu la distanta,ori se ocupa ea  sa distruga ceva plin de potential,sa scoata ceva rau din oamenii aia, sa ma faca sa ma dezumflu.Sau poate forta aia imi scoate numa lucruri slabe-n cale tot ca un mod de-a se distra copios pe seama mea care-s toata aww,ce frumos pana cand baga un ac in my pink bubble .

(Sunet de ciuda,batut din picior)

Pe cand alti oameni sunt in criza economica,eu sunt in criza spirituala .Una crasa: oameni noi si buni= ioc,oameni rai= ioc,dar asta nu-i asa de rau ,oameni decazuti din imparatia divina a eternei mele consideratii= in continua cadere.Mai ceva ca ploaia!De-ar fi piata economica in ritmul ascensiunii si caderii oamenilor noi din viata mea,am manca toti paine si apa,si si alea ar fi scumpe.Daca ar fi vremea ca dispozitia mea,rasadurile mamei n-ar plange de sete si iar ar fi inundatii de proportii in Moldova.

Screw you,karma! You really are a bitch! And not with the people you have missed!!!!!

 

 

 

Un gând despre “Screw you!

Lasă un răspuns

