Mi-e dor de vechea familie

In ultimul timp am devenit mai verbala pe acest blog datorita gargaunilor mei care nu-si gasesc linistea decat prin scris si numai prin scris si am constatat ca blogul nu mai e la fel,ba chiar e aproape mort .Sau ma rog…stiti cum ii cand un om ii mort aproape,dar totusi doctorii se gandesc ” hai bai sa-l mai tinem un pic la aparate,da de poate printr-o minune din ceruri s-o trezi la viata.” Mnoh cam asa ii si aici. E in moarte clinica si-l mai tin in viata doar aparatele,respectiv cuvintele mele care ocazional mai continua sa curga.

Ideea e ca miracolul din ceruri nu prea cred ca se va intampla curand.Mi-am aduc cu nostalgie aminte astazi cum pe vremuri, adica primavara trecuta sau poate mai demult intram in fiecare zi dupa ce veneam de la scoala pe net si ma apucam o ora sa citesc bloguri.La inceput nu ma citea nimeni,apoi ma citeau doi oameni,apoi patru,pe cand aveam un blog colectiv.Apoi mi-am facut eu blog si cei de acolo au inceput sa ma citeasca pe noua adresa si treptat am ajuns sa ne apropiem. Eram o mana de oameni care se citeau unii pe altii,si cel putin din punctul meu de vedere devenise o rutina sa-i citesc cu placere de fiecare data cand scoteau ceva nou. E drept,si eu m-am tot mutat,ba pe .info,ba am fost si pe . ro la un moment dat,cu ajutorul unei cunostinte , iar acum ca mi s-a dus hostul gratuit pe .ro dat pe „scrii bine” (de mai mult timp),sunt iar pe wordpress. Si nu am nimic impotriva,doar…imi e tare dor de acea familie care eram inainte.

Poate nici nu mai am timpul sau interesul sa ma ocup cu aceeiasi ardoare de blog ca mai demult.Poate nici inspiratia,ca uneori pur si simplu n-ai ce impartasi cu lumea,oricat te scremi. Poate si oamenii s-au schimbat : unii s-au indragostit si au abandonat,altii n-au mai scris din 2010,altii poate chiar nu mai au chef de ceea ce se ascunde in puturile intunecate ale gandirii tale.Cu multi datorita acestui fapt nici n-ai mai avut cum sa relationezi,ca singurul mijloc care te-o adus fata in fata cu acea persoana o fost blogul si tot blogul te-o si tinut conectata cu ea. Si legaturile se frang .Si acum cand intru pe blog,admir uneori articolele de mai demult,ma amuz de comentariile pline de wit care si atunci mi-or pus un zambet pe buze si ma intreb ce sa mai citesc? De unde sa ma apuc? Chiar toate blogurile au devenit nisate pe aceeiasi scema…pe acelasi tipar cu hai sa scriu despre social media, sau hai sa scriu despre facebook,sau hai sa scriu de modalitati de promovare a blogului,acum ca ma citeste si pe mine lumea sau hai sa scriu despre nspe mii de pasi ca sa faci un lucru care n-are nevoie de mai mult de doi,poate trei. Nu mai exista bloguri in care oamenii sa scrie despre viata lor? despre impresii? bloguri in care sa nu te simti awkward cand comentezi,gandindu-te ca ai doar 18 ani cand persoana aia mai are si 25+ si mai tre sa-ti dai cu parerea si cu privire la ceva ce tu poate nu prea stii cu ce se mananca,gen cresterea unui copil? Parca nimic nu mai e nou,nimic nu te mai face sa pui mana pe tastatura si sa te apuci sa scrii cu elan cu gandul ca iei poate cineva chiar o sa-ti citeasca cuvintele si chiar o sa-si dea cu parerea,indiferent daca sunt sau nu de acord cu ideile tale.

Si ce raman in urma raman amintiri frumoase,pagini virtuale pline si nostalgia unor legaturi disparute. Exista si dorinta crearii de legaturi noi,daca ,doar daca as redescoperi din nou bloguri care sa-mi reaminteasca de placerea de a comenta si de a scrie pentru tine in primul rand,dar si pentru un grup de oameni care sa-ti dea feedback-ul ,pretiosul feedback care sa te faca sa dai inainte, cu placere,cu deschidere. Mi-e dor de acel sentiment…chiar mi-e dor…

6 gânduri despre “Mi-e dor de vechea familie

  1. Un blog nu e niciodată mort atâta timp cât autorul e încă dornic să scrie. Da, feedbackul e crema de pe tort, dar nu asta îl definește, nu asta îl ține în viață. Dacă autorul continuă să scrie, așa cum spuneai, despre orice *nu numai despre social media și facebook) vor veni și vizitatorii. Mai mulți sau mai puțini…

    Atâta timp cât scrii în primul rând pentru tine, blogul va trăi, oriunde e el găzduit. Al meu a trăit mult timp cu 1 sau 0 vizitatori, a fost chiar și mort (șters) dar a reînviat când am simțit nevoia lui.

    Da, e mult mai frumos când lumea comentează și îți vorbește, dar eu tind să cred (de fapt sunt sigur) că mulți citesc fără să spună nimic…

    În ultima vreme m-am ținut mai mult de el, am început să umblu prin blogosferă și am adunat o mână de oameni în jurul blogului, oameni pe care îi citesc (mai mereu) și care mă citesc (mai mult sau mai puțin).

    Din câte observ, ai un blogroll și ai comentarii, deci ai deja o comunitate 😉 (de trafic nu zic nimic, aici doar tu știi)

    Și ca să mă leg de titlu: dacă vechea familie nu a venit cu tine aici, îmi cer scuze dar eu cred că nu era tocmai familie. E timpul pentru una nouă, cum zice Sergiu!

  2. Si al meu era mort de luni de zile ,ca nu mai scriam pe el,dar nu m-a lasat sufletul sa-l sterg. Sunt si oameni care ma urmaresc in tacere si ma bucura sa stiu ca sunt oameni care chiar mai citesc ideile mele.In primul rand scriu pentru mine,pentru ca blogul pe langa functia asta cu publicul,are si rol terapeutic .Ceva gen loc de dat cu capul :)) .
    Eu am cautat bloguri vrednice dapai ori scriau numai de ce se „poarta” ori erau prea literari si eu n-am rabdare sa citesc de-alea. Vechea familie,care era ca o familie nu s-a stins pentru ca n-au venit cu mine aici,ci pentru ca efectiv oamenii si-au gasit alte chestii de facut ,si-au inchis blogurile si n-au mai pastrat vechea retea de dinainte. Blogroll-ul azi m-am invrednicit sa-l curat si o sa-l modific pe parcurs,in pasul noii retele .Il mai pastrez doar de forma,ca oricum citesc uneori mai multe bloguri decat sunt trecute acolo .

Lasă un răspuns

