Draga europule,

Draga smecheras de cursa scurta, io te inteleg,la simulare n-ai invatat comedia lui Caragiale si nu stii,  te inteleg ca e greu cand nu stii sa rezolvi ceva si enervant sa te uiti la foaie asteptand parca sa-ti sopteasca raspunsul la toate intrebarile,dar te rog TACI DIN GURA! Daca nu stii,lasa-i pe cei care stiu sa scrie si nu mai traca-traca traca-traca cu prietenul tau la fel de smecheras in fundul salii sau cu profa care sta cu mana-n san si fluiera la tavan trei ore, ca deranjezi .Ai chef de conferinta,afara este atata aer proaspat,pasarele si liliac…hai,si usa te imbie si daca nu te imbie,ia fierb eu gandindu-ma cum te-as imbia  eu cu un sut sanatos in popou,da de iesi odata afara si pot si eu sa-mi termin ideea inceputa acum 10 minute cand ai inceput sa traca-traca,in pace si intru coerenta limbii romane literare. Da de se sincronizeaza vointa universala cu mine si te cari odata!

Draga posesor de masina,daca vezi un trotuar lat ,nu inseamna ca ai frau liber sa-ti urci tu masina pe el,ok? Avem locuri de parcare…nenea primar,cu multa greutate pe bugetul local,ti-a facut loc de parcare doi metri mai incolo.Si daca n-o fi acolo,sigur pe-o strada in imediata apropiere a obiectivului tau este.Stiai ca mersul pe jos face piciorul frumos,asa-i?   Poate oi fi eu rea,dar trotuarul este pentru mers si daca tot te hotarasti sa-l obstructionezi atat de evident,obstructioneaza-l si tu numai pe jumate,trei sferturi si lasa si tu loc pentru amaratii trecatori ca mine,care merg(a.k.a. alearga) la statia de autobuz interior sa ajunga la gara in timp util,si care n-au chef sa escaladeze parbrize sau sa fie calcati de masina . Sigur dosul masinii n-o sa-ti fie lezat de nici un alt cumatru sofer in spiritul camaderiei rutiere si a metrului in care portbagajul tau ar putea sta viu si nevatamat. Nu-ti mai baga farurile pana-n tepii gardului,pentru numele lui Dumnezeu!Daca gasesti masina zgariata (de vreun pieton grabit),sa nu-mi zici ca nu ti-am spus.

Draga sofer de autobuz , dimineata aerul este usor racoros si nu-mi displace o boare calduta in fata pana la scoala,dar te rog nu da la maxim caldura.Mai bine suna-l pe alt sofer care pe acelasi autobuz ne dadea aer conditionat la -18 grade. Greu cu butoanele astea,neh?  Catre alt sofer de autobuz,aceeiasi firma ,sa stii ca microbuzele au 22 de locuri cu un motiv.Just sayin’

6 gânduri despre “Draga europule,

  1. Dai la toate? Auch .Si presupun ca mate,fizica..alea alea…
    Eu as fi dat la geogra sa vad cum stau ca inca nu m-am apucat de ea. Dar la nivel judetean s-a hotarat sa dam numai romana.
    Mult succes! Vezi daca nu stii, sa nu faci galagie,da ?:D :))

    • Nu mai avea multe:)) …dapai daca ma urcam pe capota,alunecam si-mi rupeam gatul? capul meu frumos ii mai pretios ca bolidul lu’ ala care-o lasat masina parcata total neregulamentar si-n calea mea :)))

      • Și asta este adevărat :)) Ce mă mai enervam cu sorămea când eram cu căruciorul și găseam mulți care își băgau mașina pe tot trotuarul. 😀

Lasă un răspuns

