„People thought I was a dirty skank? Fine.I’ll be the dirtiest skank they’ve ever seen.” sau 10 motive care dovedesc faptul ca prietenii tai nu te cunosc.[1]

[Subiectul asta astepta de mult sa-mi iasa prin degete si din tastatura sa ajunga in spatiul virtual]

Storyline: Discutie cu o prietena/colega care a degenerat de la o izbucnire de cateva secunde soldata aproape cu lacrimi,la poze,in urma unei remarci a unei alte colege care nu m-o prins in cel mai bun ton. Nu m-am simtit jignita in nici un fel,nu m-o atins nicaieri,caci ceea ce-a zis a atins o coarda contrara cu cea pe care ar fi vrut ea sa o atinga. Bun,de aici lucrurile au luat o turnura oarecum…ciudata. Se poate numi „din fisierele prietenilor care habar n-au ce vorbesc” si decurg astfel :

1.  Nu ma iubesc.

2. Lumea e rea,draga,e rea.Si tre sa te doara in c** de toti si toate si sa nu-ti pese.

3. Oamenii ca sa se destinda,se iau unii de altii.

4.  Tre sa te preocupi mai mult de tine ,” ce puii mei”,un fond de ten,ceva nou,bla bla bla ca un baiat observa draga chestiile astea, si zice „ui ca nu se aranjeaza”.

5.  Contrar credintelor tale,sa stii ca daca te faci cu fond de ten de-acum tot timpul,n-o sa arati ca moartea.Ce dragu,alea-s de pe vremea bunicii,draga!

6. Ce…nu-ti placeai cum aratai dupa ce-o terminat sa te aranjeze inainte de poze? compara cu o zi normala de scoala––> nu ma consider frumoasa,nu ma iubesc.

7.O sa ajungi sa faci din partea intai a punctului sase o obisnuinta,pentru ca n-o sa-ti placa sa-i vezi in Cluj pe toti dichisiti si mnoh,sper ca n-o sa stai tot inchisa-n casa,ci o sa socializezi.

8. Non stop trebuie sa fii frumoasa!

9.De ce nu te machiezi la scoala? ca sa fii punctul opt,nu de alta!

10. Eu si ideile mele fixe =WRONG,dear,Very very wrong….

Hellău

Pseudonumele meu este Myriam,sunt de fapt un mutant periculos si am avut curajul de-a pune poze cu mine fara machiaj si duck face pe facebook,fara sa cauzez victime.Iz dangerous beast .Va vine sa credeti ca o asemenea marturisire vine din partea unei persoane care cica nu se iubeste pentru ca nu se varuie 24/7 dintr-o canistra cu fond de ten,ca sa arate ca un cadavru toata ziua?Va vine sa credeti ca am nerusinarea sa ies din casa fara sa-mi intind parul la minim 220 de grade,cu genele rimeluite la un unghi de minim 75 de grade si creionul  dermatograf intr-o linie aproape perfecta,simetrica pe ambii ochi?

1,6,8 si 9 au o legatura stransa intre ele. Persoanele apropiate mie,respectiv colegele,nu pot intelege sub nici o forma de ce nu ma machiez tot timpul/la scoala.Ele nu cunosc faptul ca eu si machiajul avem o relatie disfunctionala la sase dimineata,cand alarma suna nemilos la capul meu. Si ce le este si mai greu de inteles este faptul ca pentru mine frumusetea nu este corelata cu o tona de machiaj,ci frumusetea este frumusete si machiajul este doar un fel de enhancement la ceea ce ar trebui sa ai deja de la natura. Sa zicem ca m-as machia dimineata.Bun,m-am machiat,ma urc in autobuz,din autobuz ma duc la scoala,ora de filozofie,plictiseala,cap pe banca,ochi care intra in contact cu maneca,ora de latina,mana care se freaca la ochi,ma mananca ochiul,poate mi-a intrat ceva in ochi si vreau sa-l scot de-acolo versus creion si rimel de pe ochii mei este egal cu ochi ca la tipa din videoclipul lui Smiley,Dream Girl. Nu imi place sa nu pot avea libertate de miscare cu fata mea.Nu vreau sa depind de o trusa de machiaj si sa stau tot cu ochii in oglinda.Am alte chestii mai bune de facut si nu am nevoie. Ma duc la scoala sa invat,ma folosesc de personalitatea mea mirabolanta sa farmec oamenii,blame me for that.

Un al doilea motiv pentru care nu folosesc fond de ten este faptul ca fata mea din cand in cand are tendinta sa o ia razna.Se numesc generic cosuri si trei sferturi din dermatologi recomanda ca atunci cand fata ta o ia razna(nu acnee,dar nici chiar numai un cos in frunte),eventual sa nu pui fond de ten peste fata care a scapat de sub control pentru ca rezulta iritatii,infectii …pur si simplu yuch.La fel si cu produsele cosmetice care cica nu distrug tenul.  Dar nu…colega mea stie mai multe decat un om care a invatat ani de zile sa ajunga medic,in adevaratul sens al cuvantului.Firme de produse cosmetice,you’re doing things right!

Un al treilea motiv  pentru care  nu ma machiez este faptul ca  nu o sa fac niciodata  chestii numai pentru ca X sa nu zica ca da ca eu de ce nu fac anumite chestii,fara ca eu sa vreau sa fac acele chestii first. Simt nevoia sa fac ceva,fac acel lucru.Astfel Simt nevoia sa ma machiez la ocazii mai speciale (iesit in club,cafea,majorate,nunti etc). Imi place sa las loc de surprize,nu sa pun totul pe tava din prima.Mi se pare aiurea ca o fata sa ofere tot ce are intr-o secunda,in loc sa isi arate farmecele progresiv. Si nu ma refer aici sa se demachieze foarte incet ,ci pur si simplu cred ca (apropo de baieti) un baiat ca sa te placa trebuie sa te placa asa cum esti de obicei, adica naturala ,nu cu trei tone de machiaj,pentru ca mi-ar fi frica ce s-ar intampla cu tipul asta dupa ce ar vedea pe gagica-sa demachiata si ar vedea ca Cenusareasa devine vrajitoare. Si nici nu vreau sa fiu iubita care se trezeste la 5:30 dimineata,inaintea iubitului,sa se machieze asa discret sa nu cumva sa vada iubitul fata ei naturala si sa fuga mancand pamantul. Plus de asta am prea multa incredere in capacitatea mea de-a face oamenii sa ma placa fara machiaj,pentru ca,contrar credintelor prietenei mele, MA IUBESC,fratilor,si poate doar doi oameni ma iubesc mai mult decat m-as putea iubi eu,acestia fiind mama si tata.  Da,ma iubesc asa  cum sunt eu,cu parul meu care in contact cu aerul exterior se umfla,cu fata mea cu semne ale pubertatii,cu fundul meu,cu hainele mele, cu micile lucruri pe care as vrea sa le schimb apropo de corpul meu si pe care o sa le schimb ,eventually,pentru ca o sa vreau eu,nu pentru ca o sa vrea X. Daca nu te-ai iubi,n-ai putea rezista,si nu e vorba de pastrarea unor aparente,ci totul incepe de la tine,nu de la ceilalti.  Si ar fi o prostie sa nu practic ceea ce predic,nu credeti? Dar despre predicile sau ” babacismele” mele  vorbim in postul urmator….

[to be continued….]

14 gânduri despre “„People thought I was a dirty skank? Fine.I’ll be the dirtiest skank they’ve ever seen.” sau 10 motive care dovedesc faptul ca prietenii tai nu te cunosc.[1]

  1. „Imi place sa las loc de surprize,nu sa pun totul pe tava din prima.” Foarte bine.
    „un baiat ca sa te placa trebuie sa te placa asa cum esti de obicei, adica naturala” Din perspectiva unui băiat ai mare dreptate!

  2. Bună. Foarte plăcut acest articol. Ah, de-ar gândi mai multe fete ca tine referitor la machiaj. Scuze că m-am băgat în seamă, da mi s-a părut prea tare articolul, mai ales partea a doua, că la început eram puțin confuz prin lista aia de 10 chestii.

    Fain!

  3. Eh ,scuze pe naiba. Oricine e bine primit. Imi pare bine sa aud ca ti-a placut si te mai astept in vizita. Cat despre machiaj,cred ca multe fete au cazut in capcana firmelor de produse cosmetice care au profitat de neincrederea lor sa le bage pe fata produse care le distrug in timp,desi le promit ca le fac frumoase la momentul la care sunt folosite.

      • Da,cu asta nici eu nu sunt de acord. Dar cum ziceam,firmele de cosmetice profita de neincrederea fetelor in ele insele si de ideile promovate in anturaje,unde the queen Bee a grupului impune ca tre sa te machiezi ca asa-i frumos si ca sa apartii aceluiasi grup de prietene si sa nu fii judecata, faci greseala si te apuci .Si ii destul sa te apuci de cateva ori sa ajungi sa crezi ca fara machiaj esti Moartea in persoana. Fetele pot fi cu adevarat crude intre ele,mai ales cand se face trecerea de la copilarie la adolescenta si se individualizeaza caracterele dominante (sau nedominante) in fiecare dintre noi.

      • Nu știu cum sunt fetele între ele, dar știu ce-mi place și ce nu… 😀

        Și nu-mi place machiajul, mai ales când se exagerează. De asemenea urăsc să aud „Nu pot să …(diverse activități)… fiindcă nu sunt machiată

  4. Am prietene care fac de-astea.Stiu exaaact la ce te referi :))
    Sau mai am prietene care le zici…hai sa mergem pana in x (sat vecin) la plimbare si dupa ce stai dupa ea cinci minute vine toata de zici ca acuma mergem la cine stie ce si parcul s-ar intuneca sa o vada fara machiaj.A…si la asta se mai adauga si…ah,am stat asa toata ziua. Yeah right! :))

    • ce zici de „până jos la magazin”? Sau la magazinul care e la 10 minute de mers pe jos… Nu se poate fără, pică cerul și să răstoarnă munții!

      Sau: mereu în întârziere din cauza timpului petrecut la oglindă…

      • Da,si asta stiu cum ii.Gen sa ajungi la majorat cu o ora jumatate intarziere pentru ca una din persoanele cu care trebuia sa te duci nu stie cu ce sa se imbrace,sau cum sa se machieze :))

      • cel mai bine e să nu stai după nimeni… „Frate (soro), nu ești gata când trebuie.. vino singură, că noi am plecat!

  5. Eram oricum sus la ea in apartament si mna,dupa ce ca nu-si pregatise nimic inainte dadea vina si pe noi ca din cauza noastra nu ajungem la timp,ca ne-o aranjat pe noi,cand noi am venit cu o ora inainte de-a pleca si pe amandoua ne terminase in 25 de minute :))) .Da categoric. Mie nici nu imi place in mod special sa ma tin dupa oameni ca urasc sa astept si urasc sa intarzii,numai cateodata se intampla si nu ai ce sa faci decat sa dai ochii peste cap,sa bati discret din picior si sa iti tii gura inchisa ca sa nu declansezi Katrina on fullspeed.

Lasă un răspuns

