Despre colanti.


Cand aud de colanti mintea imi zboara la balet. Imi imaginez niste fete tinandu-se cu o mana de o bara si facand plié- uri incet si gingas. Vad Lacul Lebedelor.Aud notele lui Ceaikovski cantate de orchestra.

La un moment dat insa, colantii au parasit sala de dans si au ajuns prin magazine.Nu stiu cand. E posibil ca eu sa nu fi fost suficient de informata si ei sa fi existat din cele mai vechi timpuri  acolo dar,dar de vreun an incoace,poate doi, colantii si moda lor a explodat .Sunt peste tot,pe toate fizionomiile,in toate culorile si in toate combinatiile.Si as vrea sa zic ca imi place,dar…dar…NU.Din punctul meu de vedere nu oricine poate purta colanti. Astazi am avut ocazia sa vad pe-o tipa cu fundul cat China cu o mulaciune peste ea,o curea de-aia lata pe solduri cu colacii seriosi de pe burta peste ea si colanti peste niste pulpe la fel de  late . E alegerea fiecaruia cum se imbraca ,numai serios, sunt fete care trebuie sa nu faca niciodata contact cu colantii . Oare  s-a uitat in oglinda azi dimineata? Cum a putut iesi  din casa aratand asa si chiar  avand impresia ca arata bine?! Cum a putut  sa fie atat de oarba cat sa nu inteleaga ca unele lucruri nu sunt pentru ea,pentru ca nu sunt pentru ea? De exemplu, eu sunt posesoarea unui fund cat China ,iar pulpele sunt singura parte din corpul meu pe care o urasc,dar pentru aia n-o sa ma apuc sa port (doar) colanti pe mine,fuste pana sub fund,rochii la fel( eu le numesc carnati scurti de material),chestii care nu ma avantajeaza,pentru ca stiu ca nu ma avantajeaza si poate sa fie moda modelor pentru ca daca eu nu ma simt bine in ele,nu le pot porta.As fi prea constienta ca arat ca pixu’ . Plus ca unele piese vestimentare din magazinele romanesti nu le-as purta nici daca mi-ai pune pistolul la tampla.Dar asta-i altceva.

Sa va spun sincer, daca eu as fi  the fashion police,as scoate colantii din magazine sau i-as lasa acolo pentru intrebuintarea lor clasica : este frig afara,pielea subtire,temperatura corporala greu de tinut cat sa-ti fie bine => iei colanti pe sub blugi sa-ti tina de cald .Nu pe post de pantaloni,ca si apropo de asta am de bagat de vina. Ai niste picioare criminale si vrei sa ti le pui in valoare? Te invit sa-ti cumperi niste blugi pana pentru ca iti face un fund de-ti vine sa ti-l apuci tu de ce frumos arata,nu sa ti-l apuce altul. Nu mai veni cu colanti pentru ca pe langa ca ti se vad toate alea,inclusiv lenjeria intima,arati ca si cum nu te-ai terminat de imbracat azi dimineata,ca si cum ar mai trebui sa ai ceva pe tine. Si nu arata bine,cel putin nu in public. Acasa poti sa-ti pui si chilotii in cap daca vrei ,dar in public,macar decenta sa-ti acoperi dosul este absolut esentiala.

Am vazut fete care sunt slabe,fete plinute,dar nici unele n-ar trebui sa poarte colanti . As zice doar…ok…purtati colanti cu o rochita si cizme iarna. Rochita de iarna.Pot fi si combinatii fericite ,insa colantul trebuie sa-si pastreze functia lui primara,asemanatoare cu cea a strampilor. Ati vazut vreodata tipe care sa umble doar in lycra pe strada? My point exactly . Mai era o moda tampita cu maieu,fustita scurta scurta scurta,colanti negri si sandale cu pietrii (vezi pitzipoanca & alte site-uri de genuri),si asta in buricul verii cand eu as muri literalmente de cald sa port niste colanti care-mi strang piciorul si mi-l acopera de sus pana jos ,sugrumandu-l si facandu-l sa transpire. Asa nu,dragelor , ASA NU.

Dar ca sa indulcesc morala,am exemple de ASA DA :

Intre timp eu o sa ma gandesc la…..

Pentru ca  nu detin o pereche de colanti in dulap,nu stie ce marime am la colanti si nici nu vreau sa aflu.

Sursele imagini: 1,2 3,

24 de gânduri despre “Despre colanti.

  1. Bine-ar fi de-ar gandi toti asa ca tine… si eu am vazut o gramada de „chinezoaice” [si aici nu ma refer la asiatice, ci la tipe cu fundul cat china 😆 ] purtand extraordinar de lejere colanti. si nu negri, sa zici ca au incercat sa mai salveze situatia, ci culori cat mai tipatoare si mai iesite din comun. doamne fereste-ma 😀 Nu suntem noi in masura sa le comentam, oricum nu ne asculta, oricum nu ajung mesajele astea la cine trebuie, sa ne bucuram doar ca noi stim sa nu o dam in penibil si gata. Pana la urma, daca ar fi toate fetele mai frumoase decat noi am ajunge geloase si invidioase, nu? Asa macar ne simtim bine cand vedem cate o „chinezoaica” 😆

    • @Ioana : cine stie in ce mediu au crescut.Imi place sa cred ca au avut mame carora le placea sa faca experimente esuate pe ele si or crescut in spiritul de cum ma imbrac eu ii cel mai frumos si cel mai corect ,chiar daca e epic fail de fapt . Alea sunt fete care duc „tin la corpul meu si nu inseamna ca daca nu arat bine nu pot purta orice vreau cu succes” la un nivel amenintator de-apocaliptic.Ai dreptate ca vorbim la pereti,pana la urma si daca cineva ne-ar zice ca nu-i ceva bine la noi ,reactia primara pe care am avea-o ar fi aceeiasi. Si da,as fi ipocrita sa zic ca nu ai dreptate cu ce-ai zis de la „pana la urma” incoace,dar teoretic toata lumea este frumoasa in felul ei.Practic nu pot zice pentru ca n-am cunoscut pe toata lumea sa dovedesc teoria :))

      • Nu cred ca trebuie neaparat ca mamele lor sa fie de vina in comportamentul asta… poate (si cand scriem lucrurile astea pun pariu ca fiecare avem una sau mai multe persoane nume in minte :)) ) poate sunt frustrate de felul in care arata, sau nemultumite si vor sa-si dovedeasca ca sunt sexy si arata bine. Cine stie ce-o fi in capul lor si ce vad ele cand se uita in oglinda… 😀

  2. Eu port colanti doar la fustele de toamna/iarna, in rest nu si nici adepta colantilor in zeci de culori nu sunt! Stii cand e mai grav? Cand vezi o tipa cu, colanti verzi + fusta albastra + cizme de cauciuc… VARA. 🙂

    • @addicted : ohoho…cizmele de cauciuc sunt alt subiect sensibil.Erau de-a dreptul horror,bine ca au disparut ,ca anul trecut era nebunia cu ele . Eh,vorbesti cu o persoana care n-are colanti de nici un fel,nici in clasicul negru.Daramite sa-i incerc pe cei colorati…iese din discutie :)) .Poate in viitor intr-o combinatie fericita as proba,insa momentan gandul lor la mine pe picior imi provoaca senzatii neplacute. 🙂

      • Cizmele de cauciuc au disparut? De unde au disparut? Ca eu le vad peste tot si magazinele sunt pline 😆 Deci in Europa se poarta, asa ca brace yourselves ca o sa revina peste cativa ani si la noi in Romanica 😆

  3. Pe individe n-am mai vazut in ultimul timp.Acum se poarta mult balerinii,sandalele romane,genul asta de incaltari pe-aici . Eh,las ca vine ploaia si or iesi…Ai dreptate,I should brace myself ca or sa puna iar stapanire pe picioare :))

  4. Da’ tu ştii că aici la noi sunt şi cizme de gumă CU TOC??? Uite, am găsit o poză pe net, ceva de genul ăsta: http://www.wellywarehouse.co.uk/wellyblog/sites/default/files/images/Wedge_welly_candy_girl2.jpg

    Măi, eu nu zic că sunt urâte, dar sunt sensibile… în sensul că trebuie să ai foarte mare grijă cum şi cu ce le porţi. Da, pot să scoată un outfit din anonimat dar de asemenea pot să te arunce şi în penibil. Mi-aş dori o pereche, sincer, dar n-am nici cea mai mică idee cu ce aş putea să le port. A, şi da, îţi trebuie picioare foarte frumoase pt cizmele astea. Ce idee bună de post pe blog :)))

  5. Alea ca bunicu sunt deja subiect dezbatut, sunt ceva normal fata de cele de mai sus =)) Bine, unele sunt dragute dintre alea clasice, dar pe mine ma dispera cele verzi kaki… Alea chiar imi aduc aminte de cizmele bunicului =)))

  6. Deci, îmi fac griji, sunt singurul băiat care are ceva de zis…. Am mai avut ceva de zis dar m-am răzgândit așa că scriu acum.

    Oameni buni, fetelor, chestia asta aș fi înțeles-o până la o limită (chiar voiam să scriu un articol despre, dar m-am oprit). Deci, și eu sunt de acord cu hainele mulate, aș purta și eu că-mi place să fiu cât mai mobil (să recunoaștem, hainele largi nu-ți acordă prea multă mobilitate și agilitate, că de aia super-eroii poartă colanți). Dar nu am să ies pe stradă în colanți, oricât de lejer aș vrea să mă simt. La noi, doar echipamentul sportiv îți permite asemenea sentiment (mă refer mai ales la ciclism, că alte costume mulate nu am încercat).

    Unde vreau să ajung? Păi: înțeleg că poate e comod să porți așa ceva, dar chiar trebuie să o faci ostentativ? Eu unul, apreciez domnișoarele care știu să-și acopere fundulețul atunci când poarte chestii mulate. O fustă, un tricou lung.. orice șmecherie a modei ar fi, dar au fundul acoperit, și se bucură de aceeași lejeritate în mișcare.

    Și mai apoi te plângi că se uită lumea la fundul tău? Sau vă plângeți că ne uităm după posterioare? Păi nu mai bine să fie mai ascuns.. să fie mai greu de deslușit, să fie mister (că fetei întotdeauna îi stă bine să fie învăluită în mister… dispare misterul, dispare și interesul bărbatului, este?)

    Ceea ce ați argumentat voi mai sus, e ok, nu am să mai zic nimic fiindcă nu e domeniul meu. Am zis doar din punctul de vedere a unui privitor din exterior… (nici de colaci ce dau pe afară și chinezoaice nu are rost să mai menționez)

    • Pai populatia cititoare a blogului este cam rara,gen blogul era in moarte clinica ,de-aia esti tu singurul/printre singurii mascul/i care graieste/graiesc adevaruri sensibile.

      Io-s total de acord cu ce zici tu,altfel n-as fi scris postul pe care l-am scris.
      Si da,sunt de acord ca fetele ar trebui sa isi arunce haine peste fund,orice mai putin mulat unde au chestii de ascuns,pentru ca asa-i frumos .Intr-un fel arata o „chinezoaica” cu o rochie cu floricele,mai mulata pe talie si mai larga pe fund,decat doar cu o pereche de colanti si un tricou lung mulat de la chinezi prin care i se vad toate cele vazute si nevazute. Tu reprezinti o categorie masculina care ar trebui sa se inmulteasca, iar pe cealalta parte a baricadei sunt baieti carora chiar le place asa ceva (nu la chinezoaice,la fete in general) .Gen chiar le place sa vada chiloti,sau sa puna mana pe funduri si sa fie absolut vulgari si libidinosi in public.Si au si perechea lor feminina sa li se potriveasca,gen sa le placa comportamentele de genul ,ca nu numai baietii sunt capul rautatilor ,ci au o parte complementara feminina intotdeauna. Sincer,o fata care se imbraca intentionat lasciv nu poate primi mai mult decat gesturi cu subinteles imbracandu-se astfel. Si cum ziceai…ne miram ca va uitati la fundurile noastre. Uneori cand e atat de evident,va inteleg si pe voi…e inevitabil :))

  7. Pai Radu, sa stii ca si noi ne uitam la fundurile fetelor cand ni le arata ostentativ. Motivul e altul decat la baieti, noi ne uitam ca sa vedem daca e cazul sa invidiem sau sa facem misto de respectiva :))

    Tin minte ca mi-a zis mama (care e total impotriva colantilor, nu-i poate suporta, zice ca sunt niste strampi dinaia grosi ce purtam noi cand eram mici) mai demult ca e mai interesat sa ai o fusta, pentru ca baiatul nu stie/vede ce e dedesubt si devine curios. Daca iesi pe strada in colant, deja vede totul si nu mai este nimic care sa-i starneasca curiozitatea. :)))))

Lasă un răspuns

