„People thought I was a dirty skank? Fine.I’ll be the dirtiest skank they’ve ever seen”…[2]

Ziceam in prima parte ca nu imi place sa ma machiez in fiecare zi la scoala,lucru pentru care pe unele colege le deranjeaza.Dar nu sunt singurele lucruri care le deranjeaza. Dar stiti care-i faza? Chiar nu-mi pasa. De unde alegerea acestui GIF preluat din filmul Easy A,un film dragut despre o tipa care s-a prefacut ca e ceva ce nu e pentru a-i ajuta pe altii si in ciuda faptului ca acel comportament i-a atras cap pe toata lumea in cap,ea nu s-a lasat .Intr-un fel  mi se potriveste.

In fine,in partea a doua o sa discut despre atitudinea unor oameni,care spun ca oamenii se distreaza daca se iau unii de altii. Bun,nu zic nu la tachinat,dar cand oamenii devin cruzi unul cu altul,aparent in ton de gluma,sincer chiar nu mi se mai pare ok. Sa zicem ca iesi seara cu prietenele undeva si vin si doi trei oameni straini. Faceti cunostinta si discutati cu totii fleacuri pana cand una dintre prietenele tale baga o :” Oh,Myriam,forever alone/fara viata sociala/care numa citeste toata ziua si nu face nimic altceva/care n-o sa aiba niciodata iubit /care a facut x lucru penibil la un oarecare moment din trecutul mai mult sau mai putin apropiat”. Si magia se duce. Apoi baga inocent ” Of,Doamne,te-ai suparat? Era doar o gluma!” de unde au impresia ca nu am simtul umorului si nu stiu de gluma,cand de fapt era doar nu imi place atitudinea asta,nu sunt de acord cu ea.Poate tie ti se pare cel mai amuzant lucru,mie nu mi se pare deloc.

Toata tevatura cu ” fii tu „,trebuie sa recunoastem ca e un cliseu in primul moment in care cunosti un om nou.Nu-i ca si cum te-apuci sa-i spui ce sunete poti scoate din gat sau ce-ai facut cand ti s-au rupt pantalonii in fund la un moment dat sau cum razi ca un copil cretin la ” razi ca-i chel” sau cum ai o placere vinovata in a mirosi parfumuri de baieti sau cum iti tresalta sufletul pe muzica clasica sau de slabiciunea pe care o ai pentru Tolstoi de la prima intrevedere colectiva. Nu,asta nu . Pentru ca daca cineva s-ar apuca sa fie prea deschis dintr-o data,si  noi ne-am uita urat,deci de ce n-ar face si altii  acelasi lucru? Gen stau si eu la masa si  sunt cu prietene si mai sunt trei tipi necunoscuti de care poate nu sunt interesata,dar vorba aia vreau si eu sa fac impresie buna,nu sa bage prietenele mele niste baliverne despre mine in ton de „gluma” . Oare chiar cred ca niste tipi care umbla cu o anumita tipologie de fete  au chef sa auda despre pasiunea mea pentru lectura,in timp ce se uita insistent la sanii mei sau se poarta ca si cum sunt o prezenta incomodanta pentru ca sunt noua? Glumesti,nu?!

Ce tie nu-ti place,altuia nu-i face. Daca un om este intr-un anume fel sau daca face anumite lucruri,consider c-ar trebui sa le respecti,pentru ca aia e omul ala,atat poate sa fie.Nu e plastilina sa poti sa o modelezi dupa cum vrei,pentru ca unele lucruri nu se schimba. Pana la urma asta sunt.Buna ,rea,a dracului sau cum oi fi eu, n-o sa ma schimb pana cand n-o sa cred eu de cuviinta acest lucru.

O alta chestie: baietii vad draga ca nu ai grija de tine,din vorba in vorba ajungand sa se  sugereze (subliminal vorbind) pe parcurs ceva gen,baietii vad ca sunt prea desteapta,fii si tu mai  proasta altfel,ca nu-i bine,draga! Hai serios! Baietii.  Baietii aia papusei,lucrati la sala,extrem de heterosexuali care nu-mi acorda atentie ar trebui sa ma…alarmeze?Bun…nu ma simt alarmata.Vad un tip,mi se pare good-looking, mi se face pofta privindu-l,dar pentru aia daca eu si el n-o sa ne cunoastem vreodata,pentru ca vezi Doamne n-aveam machiaj pe mine si nu eram imbracata nush cum si nu eram ,draga, la standardele respectivului si personalitatea mea mirabolanta nu l-a fermecat ,nu vine apocalipsa. Nu sunt permanent la vanatoare si nu pandesc iepurele de pe unde sare.Daca sare,sare oricum si cu sincronizare inca. Si hei,oricum o sa continui sa ma uit anumite parti din corpul individului fara ca el sa-si dea seama,dooh!Unele apucaturi nu mor niciodata

Nu e ca si cum am nevoie de fluieraturile matahalelor de la masa alaturata sau de hello gajica,imi dai numarul thau?-l vreunui tip care pica random taman pe mine.Sau mii de prieteni pe facebook si sa-mi toarne 30 de baieti necunoscuti cat de frumoasa,speciala si mai stiu eu cum sunt la fiecare poza.Sau 150 de like-uri minim la absolut orice poza pun,inclusiv la cele care nu ma contin si nici nu-mi apartin.Am alte scopuri.  Narcisismul meu e mai cumpatat din punctul ala de vedere.

In final,la mine e vorba de spune-mi ca nu pot face ceva si o sa-ti dezvalui adevaratul meu potential ,spune-mi ca sunt rea,si o sa-ti dovedesc contrariul,fiind cea mai buna in schimb .Spune-mi ca lumea-i rea,si o sa-ti spun ca minti.Nu e lumea rea, de multe ori rau e modul in care o privim noi defect.Spune-mi ca ai o problema cu nonconformismul meu,o sa-ti spun ca in gradina Domnului este loc pentru toata lumea si nici nu e nevoie de impunsaturi sub centura pentru un lot mai mare.

13 gânduri despre “„People thought I was a dirty skank? Fine.I’ll be the dirtiest skank they’ve ever seen”…[2]

  1. da, bună partea asta a doua 😀

    Cât despre: ce, te-ai supărat? De fapt, glumeam sunt multe de spus. Multe adevăruri sunt spuse apoi mascate cu „glumeam” Multe chestii răutăcioase și multe înțepături sunt puse pe seama umorului.

    Alege-ți cu grijă prietenii. Iar tachinările și miștourile personale se fac în grupuri restrânse, în cercuri de prieteni, nu de față cu străini.

  2. @Radu : Multumesc. Stii….eu cred ca un astfel de comportament este o specie a ipocriziei. Gen,prefer sa am inamici declarati decat amici falsi .Nu ma suporti,spune-mi in fata. Adevarul ala . Si in cercuri restranse poate fi ciudat,daramite de fata cu alti oameni?! Imi aleg cu grija prietenii,dar la sfarsitul zilei prietenii mei de-aici nu imi sunt prieteni de fapt,iar prietenii care nu sunt aici sunt prea departe ca sa vina sa ma ia in brate sa-mi zica ca totul o sa fie bine si sa nu ma schimb. Si e pur si simplu trist sa fii in mijlocul unor persoane care acum te fac sa te simti bine,apreciata,si in secunda doi iti baga cate o remarca de-ti taie tot elanul. 😦

    P.S: Tu imi primesti commenturile pe blogul tau? Blogspot ii cam ciudat in ultimul timp.

    • Dacă tu ești ”Anonim” care tocmai mi-a trimis două comentarii cu ceva site-uri dubioase și cu scris în chineză și rusă, atunci da, le primesc!

      (Sper că înțelegi că era o glumă, nu te-am acuzat de spam).

      Nu, nu am primit nimic de la tine. Blogspot e ciudat pentru orice utilizator WP (no offence intended).

      La mine se comentează fie cu openID (adică al tău cont de WP) fie folosind opțiunea „Name/URL

      Până acum nu mi s-a plâns nimeni că nu au trecut comentariile.

      • Iti dai seama…la cata chineza si rusa stiu eu era acolo,joaca de copii sa scriu un spam sau mai multe:)))
        Pai chiar cu name/URL am comentat (asa fac intotdeauna) dar de-o vreme parca o luat-o razna.Mai aveam bloguri in blogspot pe care le citeam si comentam,dar al naibii dracia,am dat pe publish comment or whatever si dupa aia nu mi-o aparut nici ca-i in asteptare si mi-o disparut si commentul.O sa incerc sa comentez din nou 🙂
        No offence taken 🙂

      • păi, asta e un lucru care nu prea îmi place să îl aud. Chiar deloc!

        Am pățit și eu pe la alții să am probleme cu captcha, dar nu e cazul la mine, că nu e activat. Eu de obicei copiam comentariul în clipboard înainte să dau publicare, să fiu sigur că nu am scris degeaba.

        Poți încerca openID, să vezi dacă merge… am să încerc și eu Name/URL…

  3. Mnoh bun,am incercat toate modalitatile posibile de comentare…daca ai 20 de comentarii de la mine (cel putin) ,sa stii ca aia sunt eu incercand sa comentez :))

  4. Prima parte chiar n-am inteles-o, in sensul ca din ce ai povestit tu fetele alea par din cale-afara de diabolice si daca ma intrebi ti-as spune ca au vorbit in felul ala tocmai ca sa te faci sa te simti prost. Dar probabil realitatea e alta, avand in vedere ca sunteti prietene… oricum, prost obicei asta cu ‘glumitele’ care nu se mai termina.

    Legat de partea a doua, eu tot timpul merg pe principiul „daca nu ma place, nu stie ce pierde”. Daca vad ca cineva nu se arata interesat de mine pentru ca nu m-am machiat sau pentru ca n-am nush ce haine cum ai spus si tu, eu trec mai departe fara absolut niciun regret. Cum as putea sa-mi doresc un astfel de baiat langa mine, doamne sfinte? Il compatimesc, mai degraba…

    A, si apropo: si eu mor dupa parfumurile de barbati. De fiecare data cand merg intr-un magazin si vad STR8 Avalanche (ala verde) ma dau cu el pe incheietura mainii. Il ador 😆

Lasă un răspuns

