Incursiuni pe internet.

Cred ca o sa incep cu o intrebare. Stiti sentimentul ala cand stai fata in fata cu o chestie si stii ca s-ar putea sa fie cea mai gresita chestie ,dar in ciuda acestui fapt incerci acea chestie doar pentru ca esti curios? Ei bine,vroiam sa scriu despre penpals/

Nu vorbesc de chestii gen mirc sau yahoo chat (n-am incercat niciodata),ci ma refer la penpal-ing. Pentru cei care nu stiu, un penpal este un individ caruia ii trimiti scrisori,si el iti trimite scrisori si faceti un schimb de informatie pe termen mediu sau lung ,ajungand practic sa va cunoasteti unul cu altul. Oricat de ” de moda veche ” as fi  (as adora sa primesc scrisori,in plicuri,scrise de mana),acum se practica email-ul si  si lumea a devenit mai comoda cu prescurtari,link-uri,shortcut-uri de tot felul,numai sa ii fie munca mai usoara  .Mai e si chatul in real time cam pe toate sistemele de mail existente.Stiti la ce ma refer.

Odata m-a mancat in freza sa ma inscriu pe-un astfel de site ca sa cunosc straini.Scopul era sa cunosti oameni cu alte mentalitati ,exersand in acelasi timp engleza si talentul de-a scrie si imbinandu-l cu placutul lecturii gandurilor celui de langa tine . Toate au mers bine,am vorbit cu persoane din cam toate partile continentului…am ajuns si in America,pana cand intr-o zi l-am cunoscut pe el .Si nu,nu urmeaza o poveste de-aia dulce dulce de iubire virtuala,pentru ca nu,nu sunt genul. Pur si simplu eram plictisita, obosita de oamenii din viata mea care ma dezamageau si l-am cunoscut pe el . O sa-i spun S, si o sa mentionez ca este italian,sta in New York unde si lucreaza la some big company,muzician(m-o incantat cu muzica clasica fara sa-i zic eu inainte despre asta; canta la pian- I mean how cute is that?! )  si suna extrem extrem de ireal . Dar cel putin mi-a aratat the Empire State Building live pe geam .Aia a fost cat se poate de palpabil.

Totul a fost perfect pana cand n-a mai fost perfect, lucru care se intampla de obicei cand lucrurile merg prea perfect. Oricat de dreamy as fi fost cu gandul la un tarm stancos  al marii Adriatice ,un pahar de vin rosu si o melodie la pian,  perfectul este rareori perfect si incepe sa miroasa dubios . Mai ales cand ai de-a face cu un strain,oricat de dragute ar fi conversatiile pe care le aveti. Si in momentul in care curgeau  „vin in Romania sa te vad la vara si dupa aia vii cu mine in Italia sa te duc la mama acasa „ , te iubescuri dupa o luna,  ma convertesc la ortodoxism,doar pentru tine ! , la un moment dat chestiile dragute au luat-o pe o panta descendenta.Gen era prea ciudat.  Gen …I get hard when I talk to you.  Apoi intrebari intime gen : „tu de cate ori te joci cu tine? nu te joci cu tine?! Oh My God!” ,Do you let guys finger you?! sau hei,nu vrei sa-mi vezi ciocoflendarul  in actiune la web?Poate o sa te joci cu tine la web pentru mine ,gen goala.Ala ar fi asa un serios turn on.Moment in care eu imi bagam capul in birou si simteam nevoia sa dau cu capul de lemn, lucru total neindicat pentru ca duce la moartea violenta a unor pretiosi neuroni care nu se mai inmultesc.  Astfel za cute stuff au fost aspirate cu viteza luminii de oripilare.Oripilare pura.

Eu inteleg ca baietii sunt foarte vizuali,si nu doar baietii ,dar am eu cu capul daca chiar nu gasesc nimic incitant in a privi lung un organ reproducator masculin in erectie,la web,si l-as privi mai degraba ca pe un documentar de pe Discovery? E chiar atat de exagerat sa nu vreau sa ma dezbrac la web pentru nimeni ,pentru ca nu e ceva care sa ma excite…gen deloc?! Serios,nu cred ca exista ceva mai trist pe lumea asta decat sa te joci singur cu ciocoflendarul ,in fata unui web prin care te vede o degenerata dintr-alt capat de lume,toata aranjata si lenjerita si tot ce trebuie care la fel,se joaca de una singura cu sine insasi ca sa…ce? Eu, in mintea mea ingusta,cred ca este mult mai sexy contactul skin-on-skin,mana pe dragul de picior, sa-i simti parfumul in nari si sa-i simti caldura pe corp . Iar stimata domnisoara se poate lenjeri pentru un tip care sa o poata dezbraca de lenjerie dupa aia , nu sa faca pe some call girl sa excite perversi pe glob…si inca si pe gratis ,ceea ce face un comportament deja decradant si mai vulgar decat era deja .

N-am nimic cu fetele care fac chestii de genul,pana la urma e alegerea fiecaruia ce face cu viata lui,dar mi se pare urat sa faci asa ceva cu oricine ar fi .La web . E ca si cum te-ai lasa filmata in timp ce faci sex. Ca sa ce? Sexul pentru mine ar fi o intimitate,ceva sacru pe care-l tii intre tine si omul tau,nu intre tine,omul tau si o gasca de frustrati sexual care-si fac laba in timp ce se uita la tine facand prostioare . Brr…Inclusiv apropo de jucatul cu…focul ,pana si aia trebuie tinuta in intimitate. Practici asa ceva ca sa te detensionezi? Bravo tie,dar tine-o pentru tine pentru ca nu e dragut .Oricat esti de indragostit de ciocoflendarul tau, pe unii oameni chiar nu-i intereseaza detaliile alea,intelegi? Ce faci tu cu tine,in intimitatea ta trebuie sa ramana intre tine si intimitatea ta si atat,pentru ca sunt unele lucruri care nu trebuiesc spuse,oricat de deschisa ar fi relatia.Daca poate fi vorba desigur,de-o relatie.

Nu sunt atat de disperata cat sa recurg la mijloace din astea  (Doamne-ti multam’ ) ,dar inevitabil,dupa toata povestea care s-a terminat de tot,m-am gandit cat de tristi pot fi unii oameni. In adevaratul sens al cuvantului tristi, pentru ca,desi nu scuza absolut deloc comportamentul sau deplasat fata de mine , S. mi-a spus,pe langa ca n-a mai exersat de ceva timp ,faptul ca se simte singur . M-a facut sa ma gandesc la ce fac eu cand ma simt singura ,si ce fac alti oameni cand se simt singuri si mi-am dat seama ca sunt mai normala decat cred,si o spun in cel mai propriu sens posibil!!

Si m-am gandit ca dupa un actual fost care a fost atat de perfect ca a sfarsit dezamagindu-ma si o incercare de prietenie transatlantica care a esuat lamentabil,dezamagindu-ma, trebuie sa fie ceva dubios la mijloc de nu-mi pierd increderea in  capacitatea entitatii aceleia din ceruri sau de unde o salaslui de fapt de a-mi scoate oameni normali in cale . Vorba aia ce-am scris-o in articolul trecut,doar n-oi sta sa pandesc de unde sare iepurele ,caci deh,cineva acolo sus mai trebuie sa si munceasca.

Morala : nu incercati asta acasa. Eu m-am cumintit . Sa fiti si voi cuminti,da? 🙂 

4 gânduri despre “Incursiuni pe internet.

    • Si ce-i mai ironic e ca el chiar parea sa aiba scopuri inalte in viata,pana au devenit pregnante,dominante,nevoile ciocoflendarului :)) De-aia mi s-o parut si mie ca o fost mare pacat ce-o facut .Dar na…asa-i cand esti frustrant sexual,cred…Baiat n-am fost inca :))

    • Ioi,mi se umple sufletul de cea mai pura incantare sa vad oameni care nu-s complet degenerati pe lumea asta ♥ .Normal ca aia e normal…adica Doamne…o sa ajungem sa nu ne mai reproducem,si o sa moara populatia lumii de vreo arma biologica si o sa disparem ca specie. Ala da trist sfarsit al lumii…as prefera sa ard in flacari :)). E aiurea cand si lucrurile de baza vor sa le simplifice si vor sa raceasca ceva creat de la natura sa fie fierbinte :))))

Lasă un răspuns

