Ăsta e iubitul tau sau asa arata noul caine?

Niciodata nu am inteles de ce daca daca ai pe cineva, trebuie sa-l tarai peste tot dupa tine, inclusiv in buda daca se poate. Inainte sa mai adaug ceva , am si eu pacate de dezvaluit. Desi eram foarte vehement impotriva comportamentului de lipitoare sms-eriana, am avut o perioada de o luna in care am scris 1500 sms-uri(predominant) unei singure persoane, urmand ca dupa aceasta perioada sa urmeze o despartire violenta, dar in urma experientei mi-am dat seama ca e de-a dreptul toxic sa fii tot timpul asa. Si daunator pentru degete. Si mi-am dat singura dreptate. Cand instinctele zic ca nu e bine, pai nu e bine! Vad o prietena in fiecare dimineata isi verifica mesajele, si puiul meu si dragul meu, oare ce face? Si ii mai da un mesaj. Pazeste telefonul ala ca pe Sfantul Graal si nu il scapa o secunda din ochi, nu cumva iubi sa trimita ceva si sa nu vada ea, sa nu raspunda si dupa aia sa intre iubi la banuieli. Daca merge undeva, merge cu iubi, niciodata singura. Daca merge singura, il updateaza pe iubi din cinci in cinci minute de mersul evenimentelor, sa nu se simta singur, dragul de el. La cumparaturi il ia intotdeauna cu ea, pentru ca inca n-a invatat ca pentru unii baieti cumparaturile sunt moartea pasiunii, iar iubi nu deschide gura pentru ca sa nu se dezlantuie furia Infernului asupra lui. La petreceri nu sunt niciodata mai departe de bot in bot unul cu altul. La masa, evident.

Acum sa va spun cum sunt eu. Daca intru intr-o relatie, exista timp cu mine si timp pentru el. Timpul pentru mine este deosebit de important, a se intelege indispensabil. Daca el vrea sa-mi imprumute din timpul pentru mine, recunosc, as fi dispusa sa accept, dar cu o limita. Nu suport sa-mi sufle nimeni in ceafa. Daca eu vreau sa ma duc undeva singura, ma duc undeva singura. Pot sa ma duc undeva singura, n-am nevoie de codita dupa mine si nici n-am ce dovedi nimanui prin a duce un mascul de brat peste tot pe unde merg. Stau cu cineva pentru ca imi place de acea persoana si in general sunt foarte discreta cu viata mea privata. Intrebarile de genul: unde ai fost?, cu cine? sunt acceptate…. au mai fost baieti pe-acolo? este o intrebare netolerata. Gelozia exagerata se soldeaza cu mine inchizandu-te pe dinafara. Pana inveti sa ai incredere in mine.

Nu sunt de acord cu tipii aia posesivi care se apuca sa te intrebe cu cine ai fost, unde ai fost, de ce si de-astea dupa fiecare pas pe care-l faci. De exemplu, ma duc la o nunta, da? „Iubi meu” este cu mine in acest prim scenariu. Sa zicem ca el nu danseaza. Niciodata n-o sa stau la masa pentru ca el nu danseaza, pentru ca la mine o petrecere fara dans e ca mancarea fara sare. Mai bine stau acasa si nici nu ma mai obosesc sa ma imbrac si aranjez ca si cum sunt gata sa iau in stapanire lumea. Dupa ce insisti sa iesi la dans si iubi nu si nu, dar te cheama altii la dans si dansezi cu ei, nu o vad ca pe o crima de gradul 1.  Nu inseamna ca daca m-o scos X la dans, maine o sa te insel cu X . Sau te insel. Sunt fidela si inima mea nu poate duce doi in acelasi timp, decat daca unul dintre ei e Chris Pine. Atunci imi fac loc. Imi place sa ma uit, sa observ ce-i in jurul meu, am un spirit de observatie care involuntar detecteaza bunaciunile si le devoreaza din priviri. Nu inseamna ca daca ma uit te insel, sau ma gandesc sa te insel cu fiinta la care ma uit. Cand te uiti la o bunaciune e ca si cum te-ai uita la  statuia lui David (Michelangelo). Te uiti la arta…it’s not like I’m gonna climb up and fuck the statue, right?!  Plus de asta, daca e sa te insel, tot te insel, oricat ma terorizezi tu cu posesivitatea ta exagerata. Eventual cu teroarea ta ma faci sa imbratisez alternativele mai abitir decat inainte. Totusi, decat sa tradez asa o persoana la care tin ,mai bine o inchei din capul locului. I like to keep things clean.

Ideea e ca la mine, iubitul e iubit, dragostea-i dragoste, dar viata mea e viata mea. E drept ca pentru asta am fost considerata rece si distanta, dar asta-i alta poveste. Vietile se intrepatrund, dar iubitul tau n-are nici un drept sa puna monopol pe viata ta. Pentru ca este a TA, Doamne, singurul lucru care este intr-adevar AL TAU. E gresit sa cred ca o relatie nu iti absoarbe tot sinele? Nici cu fetele care-si terorizeaza baietii nu sunt de acord. Frate, lasa-l pe saracu’ baiat sa respire din cand in cand!  Iarasi, mai era o faza cand sa zicem, eu si mai multe prietene vrem sa facem o ieseala si sunam pe o tipa sa venim, specificand ca-i girls night out si punand accentul pe GIRLS, iar tipa se prezinta plina de seninantate cu EL de brat, ca si cum nu putea sta doua ore fara el. Sa nu mai zic de momentele in care scoti pe cineva la cafea si jumatate de timp te lasa sa vorbesti singura pentru ca sa-i tot trimita mesaje la iubi.

Uneori, doi de-astia se gasesc si  sunt perfecti unul pentru celalalt si ma bucur din suflet pentru ei.Alteori, chiar ma bucur ca relatiile de genul ala se consuma repede.  Oare sunt eu rea?

3 gânduri despre “Ăsta e iubitul tau sau asa arata noul caine?

  1. Eu la articolul ăsta comentasem… da unde-i comentariul? Of, WP mă omori…
    Nu mai știu ce am zis atunci… dar știu că sunt de acord cu tine:P
    Timpul este foarte important… și e foarte important ca cei doi să conștientizeze asta, să respecte „timpul” celuilalt 😀

Lasă un răspuns

