Voi ma cautati, eu va gasesc ~.~

Ma mai amuz citind pe un blog sau altul comentarii pe marginea cautarilor pe google si acum o sa incerc sa va amuz si pe voi cu cautarile mele de pe google si ce cuvinte tasteaza oamenii in cautarea fagaduintei. Dupa cum urmeaza:

gradina lui myriam– bravo.ai ajuns unde trebuie

mana intelepciunii – umbla cu manusi. Atat e  de inteleapta!

gargauni – ohooo…si inca cati !

motiv sa nu te culci cu el – Orice boala venerica merge

contraziceri in relatieIubi,eu am intotdeauna dreptate si asa o sa fie intotdeauna. No need to argue…

sunt capabila sa sfasii cu ghearele –  you can never have enough abilities

cu ce sa port colantii – vezi Despre colanti cateva posturi mai jos.

moda,la ca haine punem colanti – te rog,moda,te rog fii acasa….te roooog!

chinezoaice in colanti– ….si acum predau legatura reporterului nostru, Ioana. Ioana,ma auzi ?

sunt indragostita de un necunoscut – tehnic imposibil. Draga, stii vorba aia cu esti indragostita de ideea lui, nu de el ?

funduri in colanti mulati – S, is that…you?

daca te culci cu un baiat cum devine relatia – Gravida ,daca nu folosesti prezervativ . Complicata in rest.

film doua blonde care nusi dau sama ce fac – mie-mi miroase a banc. De ce sa mai faca film pentru atata lucru ?!

oameni frumosi Everyone’s nice until you get to know them.

sunt indragostita de cineva virtual – 2D, 3D, cum e?

m am indragostit de dentistul meu – Been there, done that.

atestat scanner – Eu l-as numi mai degraba manual de utilizare. Pun pariu ca a fost scris de una din blondele care nu stiu ce fac.

femeia ca raza de soare-. ..te arde daca nu te dai cu crema

plouati in gura sarcastic – iti trebuie un anumit vibe. Da ironic nu vrei?

am intrat pe chatroulette– Important e sa stii sa te intorci.

myriam -xhamster – Mana dreapta a lui XMen. We like it rough and rough only !

experienta mea de pe chatroulette – O sa avem un nepoteeeeel?!

si-ar fi mai simplu si mult mai usor…sa nu-ti mai pese uneori…– Muzica romaneasca anii ’90. Bring it on, girl !

de ce imi trage clapa o tipa – pentru ca esti pampalau. Sau pentru ca e ea proasta. Sau amandoua.

cum intru pe cheat rullet– te urci pe-acoperis

floare care se numeste myriam– oh, draga, cat esti de draguuuut!!

intr-o relatie sunt si zile in care[1]e mai bine sa fi singur[2]Daca ploaiaaaaa s-ar opriiiiiii…..huh,ce?!

myriam treaba blog– the hosted good old days

Nici nu sunt atat de multe , lucru care atesta faptul ca cititorii mei sunt oameni de calitate care stiu ce cauta si unde-l gasesc! 😀

6 gânduri despre “Voi ma cautati, eu va gasesc ~.~

  1. Ah ce ma amuza cautarile astea, la mine inca nu sunt asa de multe si nici din cale-afara de interesante, dar sper sa am ocazia sa scriu candva si eu un post similar 😆 Mi-a placut faza cu femeia ca raza de soare =))

  2. @ Sergiu : o fi vreun pusti de-asta de 14-15 ani care abia acum incepe sa faca cunostinta cu fetele si belelele pe care le cauzeaza:)))

    @Ioana: nici ale mele nu sunt multe si probabil o sa-mi mai trebuiasca un an bun pana fac altele bune de-asa ceva,dar l-am exploatat pe cele pe care le-am avut si mi-a placut ce-a iesit. Ai dreptate,that thing is worth a mill’. Oamenii si cautarile lor…Ma intreb daca chiar gasesc raspuns la ele.

  3. de vreo doi ani (cred) tot îmi propun să fac o astfel de listă… în schimb le adun ca hârciogul pentru atunci când voi avea timp… Să știi că ai tăi nu sunt așa de gravi…. am văzut și mai și :))

Lasă un răspuns

