Visul unei nopti de vara

Visul unei nopti de vara se rezuma la piscina, mare, salvamari draguti (care btw, nu exista la mare. Salvamarii nostri de la mare sunt foarte negri si inspaimantatori. Sau poate ca tin bunaciunile pentru Mamaia, acolo la pitzipoance)

Sau poate la momentele alea mici care-ti fac ziua un pic mai frumoasa, desi sunt  aparent doar fleacuri. Cum ar fi plimbarea de seara cu bicicleta. Am avantajul de-a trai la tara si cand ma duc in satul vecin ma urc pe-un pod,trec peste Mures, cobor podul, trec pe langa o ruina a unui castel de pe vremea ungurilor (pe care chiar sper sa-l reconstruiasca odata si-o data pentru ca ar fi atat de tare) si ajung intr-alt sat si pe drum am ocazia sa admir peisajul. O parte din gradini, lanurile de grau (anul asta n-am vazut grau cu maci), ultimele raze de lumina care se reflecta in rau inainte sa se stinga. Imi place sa observ si in timp ce pedalez in ritm alert sa inspir mirosul ala de vara. Uneori miroase a flori , alteori miroase a iarba (si imi vine sa-mi dau stomacul in primul sant ca urasc mirosul de iarba verde) sau a fan (in mod ironic, mirosul de fan uscat imi place,dar numai uscat).

Ce ma amuza in ultimul timp este cum intri intr-o alimentara si sa zicem doi tipi sunt la casa si tu te bagi sa te uiti si tipii aia baga o privire de-aia de ” Vreau o bucata ca aia ce acuma sta in usa cu mainile-n sold”. Imi place faptul ca vanzatoarele imi zambesc cand ma duc sa cumpar ceva, indiferent ca-s din sat sau de la oras.Inclusiv vanzatoarea de la la tutungeria de langa scoala imi zambea,dupa ce ca in 85% din momentele in care intram in magazin ii cumparam un pai care costa 0,5 bani.  Am o fata foarte zambitoare, am si un zambet al meu, cica . Sa nu mai zic de tipii aia care se aduna la gasca de trei patru si daca te vad pe bicicleta se apuca sa fluiere. Obiceiul ala il urasc, am senzatia ca fluiera dupa o vaca si eu nu ma simt. Gen ai glas, use it! Nu-i ca si cum o sa-ti zic dute-n…matii. Daca zic asa trebuie sa fiu foarte foarte pissed. Si eu sunt o persoana foarte pacifista . De-aia de multe ori tipii interpreteaza zambetul meu ca pe o invitatie, cand de fapt nu e si eu ma tavalesc de ras in sinea mea ca un tip a venit tocmai la mine sa se bage in seama.

Asta seara vin cu bicicleta si pe pod dau peste doi tipi si incepe ala  hei pisi ,nu ma duci o tura? . N-am loc. Esti frumoasa. Stiu stiu, mi s-a mai spus. Auzi, nu-mi dai numarul de telefon? Prima mea reactie a fost : I don’t give my number to random strangers on the street. Nu suna asa bine-n romana,asa ca am tacut din gura.  M-am dus acasa zambind si am inghitit si vreo trei patru tantari pe drum, caci  s-au cam inmultit in ultimul timp. Cum asta-i un vis, am voie sa-mi imaginez ca un handsome stranger iese din umbra si se baga in seama si eu sunt atat de fermecata incat nu pot articula nici un cuvant pentru ca imi scald ochii cu atata frumusete si nu ma mai satur. Insa asta nu se intampla in viata reala pentru ca in viata reala, Fat Frumos e inlocuit de vreun cocalar oarecare, care pe intuneric iti poate perturba stergatoarele. De asemenea, de cele mai multe ori pe un pod pe intuneric nu este intelept sa  te bagi in seama cu strainii, caci ,daca esti o fata precauta ca mine, inainte sa-l vezi ca pe un handsome stranger, il vezi ca pe-un serial killer. Si mie asta mi se intampla cu majoritatea cocalarilor oarecare.

 Majoritatea fetelor primesc chestii de-astea pe la 13-14-15 ani, eu le-am primit tarziu. Tin minte ca atunci cand primul timp m-o luat cu hello gajica, imi dai numarul tau de telefon? imi venea sa topai de fericire. Eram normala . Nu mai eram batoza. Nu mai eram ui la aia bah,ce mare-i! Nu! Eram genul de fata cu care un baiat, chiar un baiat dragut poate interactiona si pentru mine momentul ala a fost ca atunci cand un copil mic sta cu mainile pe geam si chicoteste incantat la vederea primei zapezi din viata lui. Inca nu m-am obisnuit,gen inca ca ma fac toata roz si ceva in mine tresalta, indiferent de la cine vine acea remarca. Nu ma pot obisnui cu faptul ca tocmai pe mine ma vede un tip, tocmai pe mine ma vrea. Nu imi place de multe ori persoana,dar  imi place ceea ce scoate pe gura, chiar daca ii cea mai cheesy chestie pe care o putea spune si chiar daca nu cred. Imi place sa o aud. Si e mai mult decat ego feminin. E un fel de bucurie care se repeta de fiecare data, o bucurie care se naste din complimente, nu din persoane. Caci dupa cum ziceam , Fat Frumos e de multe ori negru si cocalar. Si nu vreau sa fiu rasista dar pur si simplu, de multe ori cand unul de-ala deschide gura imi vine sa-o rup la fuga de frica sa nu se ia de mine.

In seara asta raman la fantezia cu handsome stranger de pe sate, cu corpu’ lucrat de la sapa si bronzat cat trebuie, asudat nevoie mare cand infige o furca intr-o gramada cu fan si arata foarte sexy facand asta. A girl can dream, pacat ca unele sate sunt mai sarace in bunaciuni ca alte sate si eu ma numar printre satele defavorizate din punctul asta de vedere.

7 gânduri despre “Visul unei nopti de vara

  1. :)). Barbatii sunt obsedati in ziua de azi dupa femei inaccesibile. Unii devin chiar violenti cand nu primesc ce vor. Inca traim in epoca veche din punctul asta de vedere, in care femeia este considerata obiect sexual, in care ei sa isi descarce nevoile. Mi-a placut partea cu zambetul. Am patit-o si eu de multe ori. E mai frumoasa o fata zambitoare decat una trista.

    • Mie sincer mi se face si frica cateodata ca o sa vina o vreme cand o sa stau singura intr-un oras strain si dau peste vreun obsedat de-asta care nu se opreste pana nu primeste ceea ce vrea. E aiurea ca suntem considerate, ca femei, obiecte sexuale, dar cred ca mai conteaza si cum te impui.Gen daca te lasi manipulata usor, atunci n-ar trebui sa te mire ca ajungi gaura comunala a tuturor ratatilor, zic eu. M-a speriat mai demult cineva spunand ca ce ca nu primesti un job daca nu faci laba patronului si eu eram ceva gen : la ce-mi mai trebuie facultate, am mana, doooh! :)). Desi e trist. Dar poate s-o moderniza lumea. Sincer intotdeauna or sa fie brutele alea care nu se opresc pana nu primesc ce vor, dar sunt si tipi mai rafinati, sau brute cu mijloace mai rafinate. Da, stiu…daca mi-ai citit descrierea sunt „fata care zambeste tot timpul” (asa mi-or scris colegii prin album)

  2. Nu e chiar asa cum se spune. Nu va fi usor intradevar va trebui sa iti castigi respectul printre fiare, si asemenea barbati. Dar nu va fi imposibil. Cu atitudine iti vei castiga respect, si usor usor prieteni de companie si povesti.

Lasă un răspuns

