Făt Frumos? Neah…

In timp ce altii si-au intrerupt activitatea pentru ca luni e bacul, eu sunt lovita de un val de inspiratie si de dileme existentiale. Asta se intampla cand intre sesiuni de invatat, iei o pauza si cazi pe ganduri, pentru ca acum e momentul in care stai si te gandesti la tine, ca mai ai inca o ora, sau jumatate de ora libera in care sa te gandesti la tine, in afara rutinei de invatare.

Eu am intrat de curiozitate pe rezultatele Bacului de anul trecut ca sa ma crucesc si m-am gandit sa-l caut pe fostul meu sa vad cat a luat la BAC anul trecut, ca tot se dadea mare destept cand eram impreuna. Pentru mine lauda de sine nu miroase a bine. Si am fost socata. 4,70 la Romana? 7 la geogra? DAFUQ?!

Evident, dupa o asemenea escapada m-au lovit gandurile alea rele. Uf, ce gusturi la baieti pot sa am. Primul meu gagic nu si-a luat bacul pentru ca l-a durut in fund, a preferat sa puna caramida peste caramida si sa ridice fundatii , sa toarne şape si sa construiasca case decat sa invete Bacovia si Stanescu.Fiecare om cu prioritatile lui pana la urma.  M-am simtit insa vinovata pentru ca a parut foarte afectat de despartirea abrupta de care-a avut parte, dintr-o data ma suna ce faci, iubi?  si eu BANG vreau sa ne despartim pentru ca BANG, nu ma mai simt atrasa de tine. Desi asta se intampla prin decembrie si BAC-ul era in iulie… Nu conteaza, tot m-am simtit vinovata. Acum actualul meu fost cu performantele lui scolare extraordinare. Gen tot sunt destept, baby, ce , ma faci prost? si eu care n-am banuit absolut nimic, caracteristica orbire a unei persoane in plin proces de imbrobodire sentimentala. Cine ar fi crezut? Doar banuiam, ca la mine lauda  prea evidenta de sine nu miroase a bine. Si nici strambatul din nas. 

Adevarul crud: ceva e stricat in filtrul meu de baieti. Am observat o tipologie. Atrag numai ratati. Sau ma rog, nu ratati. Sunt eu rea. Sunt oameni buni, cu care poti convietui, cu care te poti intelege dar de care la un moment dat te plictisesti pentru ca la un moment dat nu mai ai ce vorbi cu ei. Poate te incanta o carte, poate ai vazut un film despre Coco Chanel care ti-a placut la nebunie, poate vrei sa vezi o jumatate de glob, cu toate muzeele din jumatatea aia pentru ca inima ta tresalta in fata artei ,  poate ai auzit de o piesa de teatru super smechera, poate vrei sa te duci la opera pentru ca iti place, iti place Ceaikovski  si vrei, vrei sa vezi Lacul Lebedelor si cand pui astea langa un tip medriocru o sa rezulte un „oau, ce inteligent, acum schimbam subiectul? „. Sa mori tu c-ai facut asta! Dupa mine, a convietui cu un om nu inseamna numai sa ii bagi limba pe gat ocazional , sa inghiti in sec cand te incanta ceva si nu poti sa spui si sa joci dupa decorul care-i este potrivit acelei persoane, numai ca sa nu ramai singura. Inseamna sa cunosti micile ciudatenii si sa iti placa, sa placi mai mult persoana aia pentru micile ei ciudatenii. Inseamna respect fata de cine esti ca persoana. Gen mi-au trebuit 18 ani sa ajung persoana care sunt, sunt mandra de mine, si acum vii tu , pierde vara, sa-mi spui mie sa schimb tot ca-s prea desteapta pentru nasul tau? Get lost! 

Ma atrag baietii cu atitudine care stiu intotdeauna cum sa te ia si spun intotdeauna lucrurile potrivite. The visually pleasing part is just a big bonus . Recunosc, nu te intreb prima data ce performante scolare remarcabile ai avut, pentru ca in momentul ala nu ma intereseaza . Nu cred ca notele masoara  inteligenta, dar serios, dupa ce trece de-o luna si cate-o chestie de-asta de mai sus se intampla se petrece involuntarul nu din nooou si tot norisorul roz se sparge. O data trece, dar a doua oara…parca iti dai seama ca toata povestea nu mai calca bine, nu e bun si e bine sa-ti dai seama de ce face inainte sa se tranforme intr-un regim totalitar (nu ai dreptul sa spui nimic impotriva regimului ).  Nu imi trebuie un cercetator de la NASA (unless he’s cute ), nu imi trebuie unul cu 10 pe linie (unless he’s cute and modest)…si o sa sune a cliseu, dar de obicei aia cu 10 pe linie nu sunt tocmai genul meu de good-looking.Imi trebuie un baiat istet care sa fie dispus sa intre in lumea mea din moment ce eu sunt dispusa sa intru in lumea lui. E prea mult sa cer un baiat care sa respecte ceea ce sunt? Pana la urma aia ma face unica . E prea mult sa-mi doresc ca pachetul cu baiatul inteligent care sa ma respecte  sa vina si intr-un ambalaj frumos? Ce…o persoana care sa te turn on to infinity and back si sa nu te plictiseasca (preferabil nu dupa o luna sau doua ) nu e o pretentie atat de exagerata.

Vreau un baiat bun ,desi pana la urma ma atrag numai aia rai, care incita interzisul in capul meu, aia misteriosi si macho. Da-mi atitudine si sunt ca albina-n jurul mierii.E o enigma de ce tipul asta ambalat frumos, inteligent si care sa ma respecte nu poate fi si sexy, cat sa-mi atraga atentia si sa stie sa o intretina.Atentia in sens bun, sa-mi starneasca dorinta aia de noi doi ne-am potrivi pe termen lung si n-ooo sa ne plictisim . Nu inteleg de ce nu poate sa-mi atraga atentia si sa fie exact ce mi-am dorit, nu sa caute sa-mi anuleze fiecare aspect care ma face pe mine, eu. Un tip cu aspiratii, gen Impreuna vreau sa cucerim lumea. Sau…o parte din ea.Un tip care sa ma incurajeze sa ma autodepasesc, nu sa-mi dea in cap cu un ciocan metaforic ca la cui , sa ma bage-n locul din care am incercat sa ies numai pentru ca el e prea redus sa tasneasca spre infinit deodata cu mine.

Pun pariu c-am schitat macheta tipului perfect, asa-i?

Dar nu e perfect, exista in stare imperfecta , undeva…doar nu aici. Sunt poate inca frageda, superficiala, sunt tanara si neexperimentata si probabil inconjurata de oamenii nepotriviti

Dar stiiu…intre timp vreau ceva intre mediocru si perfect. Normal. I would date normal, yes I would. If only I knew what he looks like. Poate vine cu eticheta, dragul de el. Gen ia-ma, Tiţă, sunt fluffy!  Imi doresc doar afectiune, galeti de afectiune, munti si dealuri de afectiune . Sa ma simt iubita si protejata si de oameni din afara perimetrului meu obisnuit. Atat. A, si cercetatorul ala cute de la NASA….bine,bine, nu-mi intind coarda!

 

15 gânduri despre “Făt Frumos? Neah…

  1. :)) Rar, rar, dar nu imposibil. Banuiesc ca apare cand nu m-ai astepti nimic. Cel putin asa s-a intamplat la mine. Iar fat frumos are si el defectele lui, nu iei gata un diamant slefuit dar totusi sunt acceptabile, cum si el trebuie sa te slefuiaca pe unele parti.

    • La mine cand nu ma astept la nimic…loosers come out to get me :)). Si eu dupa o indelungata perioada de nebagat in seama cu nici o bunaciune constat ca mi-am uitat ochelarii de cal pe ochi. And it happens all over again! Chestia e ca nu vreau perfectiunea, imi place frumos ,destept si usor usor complicat. Sa fie care un patrat Rubrik: sa il tot invart si sa-l succesc, sa descopar o combinatie norocoasa, apoi sa dau de alta complicatie, iar sa succesc si tot asa sa zboare timpul, sa nu-mi dau seama, si sa-mi placa cu fiecare combinatie care-o rezolv si fiecare combinatie care apare sa ma incite sa continui.

  2. Wow, dar știu că ai scris ceva aici:))
    ”Nu imi trebuie un cercetator de la NASA (unless he’s cute ), nu imi trebuie unul cu 10 pe linie (unless he’s cute and modest)…” Maxim:))

  3. Sun ca o persoana care nu ia scoala in serios? Aparentele insala :))
    Muzele vin si pleaca, nu tin 24 de ore, tin cateva secunde si nu inseamna ca nu invat daca nu stau de cand ma trezesc pana inchid ochii cu nasul in carte. Omul mai are nevoi, alimentare, fiziologice…Am atentie distributiva, pot gandi in timp ce fac alte chestii 😀

    • Bine ai venit in gradina si ma bucur ca ti-a placut! Eh, si aia tot o specie de ratati sunt. Daca stai cu cineva si umbli cu ochii prin alte ograzi, nu mi se pare normal. Nu mi se pare normal sa fii cu cineva intr-o relatie si sa mai vrei si supliment. La mine daca sunt intr-o relatie cu un baiat, sunt doar cu persoana aia, gen persoana aia e centrul universului meu sentimental in momentul ala,nu mai am nevoie de suplimente. Si daca am nevoie, inseamna ca persoana aia nu e potrivita pentru mine, deci ma despart de ea, astept sa-mi treaca starile si cand sunt curatata de tot imi urmez drumul. E mai rau daca cedai presiunilor exercitate de un asemenea ratat. Inseamna ca trebuie sa te faci mai egoista : ce-i al tau nu imparti cu nimeni :> :))

Lasă un răspuns

