Zâna zânelor, prinţesa prinţeselor

Si socant, nu e inceputul unei manele 🙂

In seara asta ma gandesc la alinturi si ce frumos suna ele cand ies din buzele persoanelor care merita. Uneori e sec sa-ti zica numa tuh, Mărie sau numai tuh Floare, si e frumos sa-ti zica si „draga Floare”, sau „frumoasa Mărie” . Dar multi nu zic asta…multi zic ” Mărie, daca nu-mi aduci acum pilafu, te si ia mama dracu’! „ Unde sa mai intre frumoasa aici? Yep, n-are unde…si saraca Mărie se conformeaza, caci deh, ce sa faca!

M-am suparat pe baieti cand au inceput sa foloseasca alinturile drept mijloc de manipulare. Eu cred ca fiecare femeie cand ii spui ca e frumoasa, se deschide ca o floare, chiar daca poate n-o fi rupta din reviste si o fi grasa, cu dintii strambi si lentilele la ochelari ca fundul la borcane. In toate exista un alter-ego frumos, cred ca unele din noi doar ne neglijam fizicul , care strica aspectul general al gradinii, iar cand un barbat vine la tine si-ti zice cat de frumoasa esti, automat se aprinde un beculet in tine care iti face sa crezi in momentul ala ceea ce acel tip iti zice, pentru ca in momentul ala, e ca si cum strainul chipes a dat la o parte si-a taiat cu palosul sau viteaz tufele stufoase/spinoase din jurul tau si-a dat de esenta, esenta ta. Ai senzatia ca a vazut-o, ca a recunoscut-o. Dar, draga mea nu te entuziasma, pentru ca in zilele noastre pentru baieti  „frumoaso” tinde sa fie un fel de bilet inspre maxim o noapte de amor, dupa o seara de zbenguiala in club si ceva (mai mult) alcool. Si asta e trist. E trist pentru fetele care dintr-o data se entuziasmeaza crezand ca da, măi , m-a vazut ,  dupa care puf, un ac si balonul roz s-a spart intr-o fractiune de secunda. E dureros.

Toate suntem frumoase in felul nostru. Eu traiesc cu perceptia ca fiecare om are ceva bun in el, chiar daca-i rau cu mine si poate ma raneste, sau ma jigneste sau alte asemenea, doar eu n-am fost persoana care i-a atins coarda sensibila. Nu imi place sa vad fete care, carcotase nevoie mare, se apuca ca uite cum e aia, uite cum e aialalta, uite la aia ca iese seara cu baieti pe strada, uite la aia cum se pupa cu nerusinare cu iubitul langa biserica, da ui si la aia cum e. Mie mi se pare ca fetele alea se inacresc inainte de vreme, devin scarbe, pentru ca poate tipul cu care se tine aia de mana poate-l vroia una din ele, poate pentru ca ei i-ar fi placut sa iasa seara, dar n-are cu cine, poate pentru ca si-ar dori sa traiasca o poveste de iubire si nu-i iese. Pentru ca poate carcotasa, e o fata dragutica, dar ca e  o scarba de persoana si asta strica tot pachetul . Pacat de ele si de ce le-a dat natura, sa o strice cu scarbiciunea lor .

De-aia nu toate fetele sunt scumpa mea si draga mea pe bune. Si de multe ori alea japiţe primesc scumpişoarele si drăguşoarele, ceea ce-i ironic de-a dreptul. Daar important nu e cine le primeste, important e sa existe oameni care sa le zica din suflet. Gen un prieten de-al meu care intra pe mine pe mess : ce faci, zâno? Mnoh aia da intampinare, aia numesc eu atitudine. Nu ma consider frumusetea frumusetilor (ii un adevar tulbure…foaaaarte tulbure), dar imi place, intotdeauna imi plac intampinarile de genul asta care vin din corazon prin viu grai, sau, de ce nu, din tastatura. Chiar nu conteaza de unde vin, mie imi plac manifestarile astea, te fac sa te simti importanta si sa iti simti statutul tau diferentiat de alte persoane.  Si desi ziceam ca frumusetea frumusetilor e un adevar tulbure, cred ca nu-i vorba de frumusete, e vorba de statutul tau ca persoana.Dar pe cat imi plac manifestarile astea dulci, la fel de mult urasc ipocritii. Pupincuristii. Nu suport persoanele care vin : Oh, scumpi ,ce mai faci? Auzi, n-ai putea sa ma ajuti cu…? Daca mai vii si cu un ton de-ala fals, da asa fals ca aproape ma convinge, e clar nu. SCUMPI! :)De anul viitor (toamna) pun piciorul in prag apropo de anumite categorii de sugaci . Asta apropo de primele dati.

Oamenii draguti fara motiv sunt tot mai rari. Efectiv, un om care sa fie dragut. Un om care sa asculte o melodie draguta la casti si sa surada pe strada fara sa para un complet dement. Gen asa, sa i se lumineze trasaturile. Un om care sa-ti spuna „zână” nu pentru ca esti rupta din stele, ci pentru ca pur si simplu esti o persoana deosebita in momentul ala in care zana i-a parasit cavitatea bucala. Sau orice alt apelativ frumos pe care sa-l adresezi unei prietene/amice, nu prietene/ iubite. Gen nu Mărie, nu Ioana, sa-ti zica…frumoaso, zâmbăreaţo…ce e mai frumos de-atat? Putine lucruri. Printre care se numara inghetata de vanilie cu mult topping de caramel. If you know what I mean. 

Cu prietenele/iubite e cu totul alta poveste. Total impotriva la „pui”, „iuby”(scris asa), „pufarin”, „pisoiasi”(trauma personala), „ursulet”, „broscuta”, „tigrisoara” sau alt ghemotoc de blana, de orice fel. Alinturile trebuie sa aiba o limita, altfel ma gandesc la o scena dintr-un serial Disney la care se uita sora-mea dupa opt seara:

El: Mie nu imi vine niciodata idei bune.

Ea: Nici mie.

Amandoi: Awww,ce draguuuţ (pupa scurta)

In concluzie idiotenii….idiotenii rostite de niste oameni idiotizati de sentimentul inaltator al iubirii. E absolut inexplicabil cum te poate transforma intr-un complet bolovan, mai bolovan decat erai inainte, un simplu…sentiment. Dar vorba aia cine se aseamana se aduna. Muhahaha, ce rea am sunat datorita acestei remarci. Si uite cum nu-mi pasa. Muhaha.Again.

5 gânduri despre “Zâna zânelor, prinţesa prinţeselor

  1. Pe mine mă irită ăia care spun ”ești drăguț/ă să mă ajuți cu ceva?” Cu alte cuvinte ”ești nașpa dacă zici nu” :))) Îmi vine să le dau câteva smetii să se învârtă mâncând fainoșag =))

  2. Pe mine ma dispera imbratisarile fara motiv , fraza de genul „ce faci iubita „, sau chiar iti vezi de treaba si vine o colega si te pupa …:| dar tu nu ai nimic cu respectiva:|…la mine in clasa avem toate rasele.

  3. Si pe mine. Scriam mai demult de chestia asta, cu cat de mult nu ma inscriu in randul acelor persoane care sa practice aceste obiceiuri. Si la noi erau, dar eu am ramas…ei bine, eu :)). La mine imbratisarile au scop terapeutic, gen cand ma doare inima tare tare sau in alte ipostaze izolate, mai putin in viata de zi cu zi. 😀

  4. :))) Eh ce sa ii faci baietii trebuie sa puna mana cumva pe ceva gratuitati. Fetele nu stiu sa faca diferente intre complimente si mistouri. Am patit-o recent cu o prietena faza asta ce ai explicat-o tu a fost urata tare. Se pare ca m-am descotorosit de prieteni de la o vreme ca predomina ipocrizia uneori in jurul meu.

Lasă un răspuns

