Mission suicide?

Am de gand sa ma duc singura la mare undeva la inceputul verii. Singura singurica. Dupa vara trecuta, cand persoana cu care am fost mi-a ruinat concediul, am decis ca e mai intelept asa, sa petrec timp pe cont propriu la mare, sa ma bronzez, sa fac fix ce vreau eu fara sa cer nimanui socoteala sau sa trebuiasca sa dau cuiva socoteala. Vara trecuta incepuse perfect si se terminase in haos. Acum vreau sa fie pace, desi pacea e posibil sa insemne plictiseala si o sa mi se faca urat.

Mama, in timpul torentelor de rude care-au sunat sa o intrebe ce i-a facut odorul la BAC le zicea : ” Eh, o sa se inscrie si ea la facultate si dupa aceea merge la mare”, „Merge la mare cu gasca?” „Ah nu, merge singura ca nah, a patit-o o data si acum vrea sa aiba pace.”  Parca se aude un oftat a mirare sau a compasiune la celalalt capat al firului. Da, adolescentii de varsta mea merg in grupuri la mare si da, mi-as dori sa am si eu un grup de prieteni zgomotosi cu care sa petrec pana in zori si sa adorm pe plaja in asteptarea rasaritului, dar nu ii am. Pur si simplu nu ii am.  Cine o suna pe Myriam sa o cheme in oras? Cine raspunde chemarii lui Myriam in oras, fara sa mai aduca adaosuri? Cine sa mearga la piscina cu ea ca sa nu mearga singura, fara sa carute catelul purcelul si toate animalele alaturi, iubitul si inca cinspe prieteni pe care nu-i suporta, caci deh , sa fie sau sa-i aminteasca lu’ Myriam ca ea e incapabila de asa ceva? Cine vine cu Myriam la mare si valorifica la maxim timpul petrecut acolo, gen nu-i fute concediul la Myriam? Nimeni.

NI-MENI!

Si nu inteleg care-i problema apropiatilor/ rubedeniilor cu acest fapt. Care-i problema voastra? Asta-s eu, am dormit dupa cum mi-am asternut. Am dat-o in bara. AAAAAM DAT-O IN BA-RA, dar ma reformez. E si asta un lucru bun, nu? 

Si acuma scriind la cinci dimineata, dupa un majorat in care m-am spart de dans si unde vedeam cupluri longevive ce ma faceau sa-mi doresc sa plang rauri , m-a apucat o jale. Nu una majora, una asa, in faza incipienta. Na, ma duc la mare. Ma duc la mare si ma simt bine. Dar cum…cum sa stai o saptamana sa stai singur pe tren, sa mananci singur la masa de pranz, singur pe cearceaf, singur in apa? Inconjurat de porumbei care-s… Hai baby, prinde-ma, prinde-ma in brate si pupa-ma de 100 de miliarde de ori, de frica sa nu ma pierzi, desi apa mi-e pana mai sus de genunchi.  Sunt atat de lame incat nu vreau sa ma duc la mare ca sa nu vad oamenii fericiti si sa-mi amintesc de nefericirea mea. Sau ma rog, sa ma duc cu un butoi de euforie sa dau peste…nimic.

Ziceam in postul despre primele dati ca I have to change my ways. Nu pot sa o zic in romana, pur si simplu nu suna la fel. Sa fiu rea, sa fiu rece. Dar nu vreau. Mi-e teama. Mi-e teama ca oricum sunt singura, oamenii or sa se apropie de mine, o sa fiu rea si ceva cum oricum sunt deja cateodata, oamenii or sa plece si eu o sa raman tot singura si in aceeiasi stare de futu-i pomeana. Toate prieteniile  incep cu niste complimente, niste maguliri, niste zgandariri de orgoliu pe care eu le cred.   Pur si simplu le cred si nu am incredere in persoana care-mi dezvaluie aceste adevaruri fundamentale in acelasi timp. Cred doar in acele cuvinte. Le mananc ca un om flamand. Ma atasez de acea persoana. Si fac o greseala undeva, undeva fac o greseala si nu inteleg care-i greseala aia. Si ajung in acel moment in care  my dark side spune „neeext, m-am plictisit deja!„, my good-side spune „Nuuu,de ceee ai plecaaat? Vino inapoi, eu vreau sa fiu prieteni din noooou.  „

Cat despre tipi, am zis, mna bun, sa-mi gasesc un tip bun . Eh flori, ca nu e asa, ca nu e asa, ca nu e pe dincolo. Am un prieten, cand il vad ma pufneste rasul, dar nu in sens peiorativ, nici vorba . Se fastaceste pe langa mine, imi povesteste toate traznaile, imi arata toate vanataile si zgarieturile (imi plac zgarieturile, cu cat mai adanci cu atat sunt eu mai fascinata) incearca sa-mi bage in cap detalii gen ” Ziua mea-i in 24 iulie, nu stiai?” over and over again si ma testeaza. E  un baiat bun si muncitor, harnic. Nimic amenintator. E ca un pudel . Dar Myriam nu, ea vrea un pitbull. Vrea frumos, bun si rau, dulce si acrisor, literar si satiric in aceeiasi fiinta umana. De ce nu el? De ce nu tipul ala bun, cuminte ? Am raspuns la intrebarea asta cateva posturi mai jos. Cert e ca nu, e conceptul bunatatii si pacii in persoana, dar nu, ma uit la el cand se straduieste sa-mi atraga atentia si nu vad decat ca pe un prieten, ca oricare altul. Nici vorba sa se ajunga acolo. De fiecare data imi pare rau ca nu pot fi fata pe care o vrea el si spre care priveste cu puppy eyes si obraji luminosi si cred ca sunt prea buna pentru el. Sau din contra. Am atitudinea aia de ” ii trebuie o fata pioasa, blanda ca o mieluşea, harnica si cu mentalitatea aia de fata de la tara,nu de mine. Everything I’ll never be.  I’m gonna burn his house down.” (si nu, nu-i vorba de gatit)

 Nu e viata ironica ?

Si vreau sa ma duc la mare singura, cum ziceam. O sa ma judecati? O sa fie concediul meu un nou vacation suicide? O sa ma intorc mai adancita in filozofiile personale decat inainte si la fel de singura? Dumnezeu stie. Nu am scris postul asta pentru a ma plange, simteam nevoia sa ma descarc.  E sase dimineata. Sunt obosita moarta.  Somn de voie!

Sursa imaginii

12 gânduri despre “Mission suicide?

  1. Eu zic sa mergi cateva zile, fara sa tot retraiesti episodul care te face sa iei decizia asta. Da-ti o sansa se te simti bine on your own, si fie vorba intre noi, daca ajungi la mare cu atitudinea care trebuie, n-o sa fii tocmai singura. 🙂

    P.S. A girl-friend to go with would do no harm.

  2. Păi nu spuneai două articole mai jos că vrei să încerci lucruri noi? Kefi or no Kefi? Eu zic să mergi la mare și să-ți faci de cap! (limitele, dacă vrei neapărat să ai, le impui TU)

  3. erată…. așa-i că deja ai fost la mare… am început să citesc articolul următor și parcă pprin primul paragraf scrie că te-ai întors de la mare 😦 Eu ajung cu întârziere pe aici pe blog 😦

    • @Radu: Inca nu am fost. La sfarsitul saptamanii viitoare, daca-i totul bine, ma duc. Daca mergeam trebuia sa am un articol sa spun ce-am facut apropo de mare si cat de kefi am fost 🙂 Cat despre limite, nu stiu cat de multe pot sa fac , fata singura la mare. I don’t want to get into trouble.

      • teoretic poți face orice. … practic, și eu sunt genul care sunt wild numai în anumite cercuri restrânse, deci probabil singur nu aș fi prea dezlănțuit 🙂

  4. Teoretic da, dar practic e mai tare cu gasca pentru ca daca se ia cineva de tine, ai spate. Daca esti de unul singur cam greut intr-un loc in care discotecile-s la celalalt capat de statiune si inapoi acasa tre sa vii pe strazi intunecoase unde poti da peste tot felul de oameni.

    • ce stațiune e aia de tre să mergi așa mult pe străzi întunecate? Recunosc, nu prea am fost la mare, dar în Costinești totul e la un loc.. nu-i mult e mers de colo-colo. și nici n-am stat în discoteci deci nu știu pe la ce oră se termină distracția și cât e de pustiu orașul. Eu mă scăldam noaptea și era plin de oameni prin stațiune… iar dimineața când stațiunea e pustie, oamenii dorm, e deja lumină afară …

      • Eh, nu ma duc in Costinesti. Ma duc in Eforie Sud unde am totul asigurat, numai sa ma duc. Si gazda e undeva pe artera principala de circulatie, iar discotecile sunt pe faleza si sunt portiuni, unde-i bezna bezna. Plus ca nu-i nici cine stie ce viata de noapte, numai nah, gen intr-un local fac show erotic dupa doispe noaptea :)) daaar si atat cat este.Si eu sunt magnet la neispraviti care sa se lege de mine, deci nu ma risc. In Costinesti n-am de gand sa ma duc de una singura si am auzit ca-i vie de dimineata pana-n urmatoarea dimineata. La anul o sa ma duc acolo 🙂

Lasă un răspuns

