Bitch please!

Scriam mai demult despre faptul ca noi oamenii avem doua categorii, una de coordonati si una de subordonati, adica oameni de la care invatam si oameni pe care invatam. Din ambele categorii, oamenii aflati in mijloc, asa ca mine, invata cate ceva. Ce nu m-a avertizat persoana de la care-am auzit asta a fost ca in momentul in care iti iei invatacei, situatia se poate transforma in ceva demn de Frankenstein. Bine, poate nu fac experimente cu cadavre la mine-n pivnita, dar  exista momente in care iti vine sa-ti pocnesti discipolii in the face! De ce? Simplu.

Exista persoane pe lumea asta care cred ca daca au cunoscut pe cineva, atunci se ridica mai presus de patura celorlalti muritori. Da, si se apuca sa bitch around , gen : ” Iubi meu si cu mine mergem la Dracu In Praznic impreuna ” , ” Iubi meu si cu mine mergem la ai lui la un gratar”, ” Iubi meu si cu mine iesim serile prin sat like a boss pe masina.” , „Iubi meu si cu mine mergem cu cortul in FIECARE weekend” . Mnoh bun, ai un iubi. Minunat. Bravo tie. Sa aveti multi ani impreuna.

Sa zicem ca eu, za single friend, miss know-it-all- corazon-related, am chef sa ies cu subsemnata la o plimbare. Iata ce se intampla:

Eu: Auzi, daca vrei, hai sa iesim la o plimbare, mai stam de povesti.
Ea: Da, da, lasa ca te mai sun eu.
Eu: Suna-ma in jurul orei doua, trei si spune-mi, ca seara ma duc la alergat.
Ea: Aaa, da…pai…nu stiu, nu stiu pana seara la sapte opt, ca nah (ton afectat) poate am alte planuri si ies altundeva. 

Oh no , you didn’t just… siiii a dus bitching-ul around la un cu totul alt nivel. Gen: Imi pare rau draga mea, dar iubi meu este mai important decat tine, deci eu sunt pentru el 24/7 disponibila. De ce sa ies cu tine prin sat, asa singurele cand pot sa ma vada vecinii riding like a boss prin sat in masina lu gagicu-meu?! Daca ma suna si nu-i raspund pentru ca incerc sa ma prefac veridic interesata de aventurile tale din Cluj ?! Daca intrerup seria infinita de mesaje raspunzand cu 5 milisecunde mai tarziu pentru ca tu-mi povestesti despre banalitatile tale extrem de banale? Te rog, e mult mai cul decat tine, si ma face mult mai populara in roata barfelor si m-a pus intr-o cu totul alta lumina, mult mai favorabila, in anturaj , asa ca ai putea sa te prefaci ca nu ma vezi bitching around, cu ochii ca doi luceferi, extrem de neumflata in pene fata de voi, fellow oameni normali care rationeaza ca si in restul zilelor anului.  Si teoretic ar trebui sa ascult asta, dar sunt un pic mai rafinata de-atat, a.k.a ti-ai ales o persoana atat de gresita pentru asta….ataaaat de gresita…..

Catre tine, draga domnisoara care crezi ca l-ai prins pe Dumnezeu de picior, la varsta ta nu il prinzi pe Dumnezeu de picior. Dumnezeu nu-si coboara piciorul la blege adolescente ca tine care cred ca e intr-o relatie cu un tip de ceva timp si gata s-or facut pe viata, happily ever after, n-o sa ne mai despartim niciodata. Nu, esti tanara si trebuie sa faci greseli ca sa inveti din ele. Trebuie sa te chinui ca sa devii mai puternica. Asta-i regula universala a existentei. Si tu nu sfidezi gravitatia, da, bitch? Esti la fel ca oricare alta dintre noi, indiferent daca ai coada dupa tine sau n-ai coada dupa tine.

Si nu m-ar calca pe coada daca n-as sti deznodamantul povestii in 95% din cazuri . Daca nu l-as sti, as zice la naiba, sunt eu acra. Imi dau doua palme si continui. Dar stiu deznodamantul, pentru ca dupa cum ziceam relatiile astea pline de afectare si drama  ard, se consuma repede ca un chibrit. Nu zic acum sa imi povestesti cu lux de detalii viata ta, ca nu ti-am cerut-o, draga bitch oarecare , dar macar daca te caut sau ma cauti pentru ceva, un sfat, o favoare, ai bunul simt sa nu te comporti ca si cum esti buricul pamantului. Stii de ce? Pentru ca pe mine ma suni cu mucii curgandu-ti din nas , cu suspine amare , spunandu-mi printre lacrimi de crocodil ca de data asta crezi ca s-a terminat si sustinand ca viata ta nu mai are sens fara el. Pe mine. Nu pe iubi. Sau pe prietenele alea echidistante pe care le primesti in grup , ca nah, poate s-a cuplat o tipa cu un prieten de-al lui si trebuie sa fii draguta si cu ea, apoi dintr-o data sunteti cele mai bune prietene. Pe umarul meu plangi, la numarul meu cauti sfaturi si sustinere cand esti in depresie , datorita mie esti cine esti, adica te-am invatat una alta fara sa-ti rad in nas, desi puteam. Puteam sa te fac troaca de porci cu ceea ce stiu, dar n-o fac si nici n-o sa o fac vreodata, pentru ca apreciez prieteniile pe care le am si le respect, in general. Suficient cat sa nu bitch around ca tine, chiar daca s-ar gasi motive.

Nu mi se pare normal ca daca esti intr-o relatie sa te porti urat de tot cu prietenele tale pentru ca tu esti fericita. Good for you, dar daca ma bucur sincer pentru tine, doar nu ti se pare ca o sa ma inchin la tine si la relatia ta ca la altare,nu ? In cel mai bun caz o sa o admir, ATAT.  Ca fata e de joasa speta sa suni pe cineva numai cand ai nevoie de ceva si cand esti tu toata lacrimogena, sa te miri ca nu-ti raspunde persoana respectiva la telefon. You’re a bitch! Now deal with your shit on your own ! Si acum revenind la chestia cu discipolii de la inceput, ramane morala:  un om poate incerca sa invete pe alt om niste chestii , dar intotdeauna vor exista parti dintr-un om care orice le-ai face, tot corupte raman. Cam asta-i morala, alaturi de „sisters over manwhores” si „don’t do that, ever. EVER!” Nici voi sa n-o faceti, nimanui. Nu se stie niciodata cand aveti nevoie de oamenii pe care-i tratati urat , de dragul lui bitching around.

Si in timp ce unele exact in momentul asta poate se transforma in niste javrute, eu concluzionez articolul spunand ca e de-a dreptul trist sa te cuplezi cu cineva si dupa aceea sa iti dai aere de superioritate fata de restul lumii, gen: „Eu am, tu nu, tzaca!”  si e si mai trist sa nu fii in stare sa-ti echilibrezi balantele. E dificil, dar un prieten ramane un prieten, pe cand un iubit vine si pleaca la varsta asta, de cele mai multe ori. Dar unele nu inteleg asta, si ce rezulta de-aici? O gramada de fete care depind intotdeauna de prezenta masculina din viata lor si nu vor invata niciodata faptul ca lumina vine din ele, nu din masculul pe care-l tin de brat care le duce la gratare si le plimba cu masina. Si dezonodamantul e amar :  daca iti cauti lumina ta in altii, intotdeauna vei sta in umbra cuiva si vei deveni la randul tau o umbra.  

9 gânduri despre “Bitch please!

  1. Prietenia hmm reala mai rara. Eu am vorba aia doar persoana care te suna sa stie de viata ta de la sute de km distanta ca si-a amintit de tine ala se poate numi prieten. Ala care iti duce dorul si i-l duci. Nu cu care iesi zi de zi la irosit povesti nemuritoare ca apoi sa uite cum esti de fapt.

    • @ Mihaela, cel mai bun prieten al meu sta in celalalt capat de tara, nu ne-am cunoscut gen, propriu zis dar pot vorbi cu el de toate si sincer, stiu exact la ce te referi. Oricum, de respectiva ma leaga amintiri ce le-am mentionat subtil in unul din posturile anterioare. Deci…e ceva gen hot and cold !

  2. Să vezi drăcie, taman azi scriam câteva rânduleţe fix despre prietenie…Cred că te-a supărat cineva rău de tot, cam aşa reiese din ce ai scris. Da poate nu merită 😉
    Am înţeles eu bine, te faci clujeancă? 🙂

    • Eh, la mine dracii pe o persoana ma inspira sa scriu despre comportamente generale, ca sa zic asa. Ca fac trimiteri, nu e neaparat vorba de acea persoana. Si un prieten de-al meu avea aceeiasi problema, deci cumva le-am amestecat pe toate. Nu e neaparat suparare, e ceva gen ” WTF is wrong with you?!”. Nu atac o persoana, atac unele chestii deviante legate de comportamentul unei persoane.
      Acumaaa…la facultate m-or primit…sa vad de camin, da de nu raman homeless, sa dorm pe o banca in gara :))

  3. Am fost si eu in ipostaza ta, cu prietena care dupa ce si-a gasit iubit, a uitat de mine. Ea, care aproape intotdeauna venea la mine sa o ajut cu ceva. Acum nici ca mai vorbim, si nici nu o mai inghit nici eu. Chiar am avut impresia ca articolul asta a fost scris pentru ea. :))
    Ai fost foarte amuzanta, si crede-ma ca asa fac si eu cand ma disper pe o persoana, doar ca eu nu reusesc sa ma exprim atat de bine si amanuntit ca si tine.
    Si imi pare atat de rau, pentru ca majoritatea fetelor sunt asa. Ele nu inteleg ca prietenia e cea mai importanta, si de aceea raman singure cand le parasesc ”iubi” lor. Am incercat sa explic, dar nu ma intelege numai o singura persoana, asa ca stiu ce sa ma astept cand isi gasesc prietenele mele iubit.

    • @ Diana, respectiva persoana mi-a stricat concediul anul trecut, mi-a plans pe umeri la fiecare despartire si eu am peticit-o cat de cat si la mine a venit, cum ziceam , sa ii zic o vorba buna. Si intotdeauna vad cum face aceleleasi greseli si nu invata, dar e viata ei pana la urma, ea da cu capul. Si de multe ori atat de tare ma enerveaza incat imi vine sa mor. Eh, eu am scris asta dupa ce m-am calmat; cand ti-s dracii vii in minte, nu-ti ies ideile coerente. Da stiu ca asa sunt majoritatea fetelor si stiu ca uneori nu te poti abtine sa nu urli in gura mare cat de fericita esti poate ca ai pe cineva, dar totusi, un pic de masura. Gen prietenii cu prietenii, iubitii cu iubitii, atat cat se poate. Ca nu zic acum daca suntem prietene sa stai numai dupa fundul meu, ca ai si tu o viata, dapai nici chiar sa ma dai afara, asa, un doi.

Lasă un răspuns

