Le blogroll

Ma bate gandul sa renunt la el. Gata, cu lacrimi de crocodil in ochi te anunt ca  te parasesc, blogroll-ule. Divortam. Ma mut la mama. Pleaca, maine o sa-mi treaca. Nu te mai caaaaut!

Nu, daca ultima parte e usor deliranta, blogroll-ul aproape a ramas doar un decor. Candva erau oameni in el, n-au mai scris, l-am curatat, n-au mai scris nici cei ramas si acum au ramas cei care scriu a) destul de rar b) foarte rar si c) aproape deloc, gen a ramas doar linkul. Sau pur si simplu citesc si-mi zboara mintea la altceva, ceea ce in general inseamna ca nu ma prea atrage ceva si mintea mea e cam zburdalnica.

Iarna citeam bloguri cu cana de ceai sau cu micul dejun in fata si ma delectam cu de toate. Acuma ma delectez cu articolele de la Adevarul care apar pe feed-ul de la facebook. Am luat-o tzopa tzopa din blog in blog, mi-am gasit cativa care-mi plac si ei stiu asta pentru ca revin, dar totusi, e anemica treaba. Nu gasesc chestii care sa-mi placa, gen sa intru in fiecare zi gen „A mai pus ceva nou? Vreau sa vad, vreau sa vad!”. Si da, e vara, lumea mai merge la mare, daar eu tot vreau sa am ceva de citit, gen minimul necesar pentru a subzista ca blog si ca om insetat de creativitate. Ma uuuusc.

M-am facut putoare, respectiv mi-e lene sa caut linkurile la bloguri si sa le citesc. Asta e unul dintre motivele contra pentru scoaterii blogroll-ului si pentru sustinerea ideii unuia nou. Uneori uit de dimineata pana seara ce am comentat si unde si de multe ori nici nu ma mai intorc pe unele bloguri care chiar aveau potential, pentru ca efectiv am uitat de ele. Unii se intorc la mine, altii nu, si sincer nici nu prea vad cine se si intoarce pentru ca tace. Ca si cum scrisul meu este atat de perfect incat n-ai ce sa-i comentezi. Oh, Doamne, imi tresalta orgoliul in mine ♥ . Now…seriously? I mean…seriously?! 

Plus de asta, cred ca le blogroll este blestemat. Te pun acolo si nici nu mai pui piciorul la mine-n gradina, ca si cum as creste holera aici. Am trecut de mult peste chestia cu lumea te gaseste oricum daca scrii bine. Te gaseste, dar e ca si cum te-ai ruga sa ploua in desertul Atacama(putin probabil sa se intample cand vrei tu sa se intample). Chestia asta nu se intampla. Daca io nu vin la tine, nici tu nu vii la mine. It’ s as simple as that. Iar daca stau dupa luna in doua saptamani apare trist la statistici 0.  ZERO. Si cand ma uit la evolutia pe 48 de ore, e la fel de trist ca linia la aparatul de inima conectat la un om ce-a murit sub ochii mei. Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit….Atat.  Si chiar as veni in vizita, dar habar n-am unde stau bloagele alea bune. Gasesc unul bun pe saptamana, sunt binecuvantata. Apoi dau peste cateva de poezie si hau hau…Nu pot…efectiv daca-mi captezi atentia cu o poezie pe un blog, you must be a freakin’ genius. Fictiunea nu e o exceptie.

Nu am creat blogul asta ca sa ma duc si sa bag comentarii de-alea de umplutura, da de-mi sar si la mine in ograda niste unici, de la tine, blogger mare . Da-le dracu numere, atata timp cat nu-s zero, nu asta-i important. Oricum o sa scriu in continuare, nu-i ca si cum o sa ma dau batuta doar pentru ca, vezi Doamne, n-oi fi in zelist in primii 100. E vorba ca efectiv nu mai am ce citi, sau rar gasesc chestii pe care sa le pot citi. Gen, frate, nu sunt maritata, n-am copii, de ce trebuie sa fiti asa batrani?! Nu-mi trebuie nici Hannah Montana, sa fim intelesi, dar nici sa aud despre cum iti plimbi tu odrasla in parc sau alte asemenea, ca mi se face pielea de gaina. Si nu sunt avizata sa comentez la posturi din alea, ca nu sunt si sunt constienta cand imi bag nasul in ce nu-mi fierbe oala la 18 ani 🙂 Dar zici ca se lipesc de mine si cauta, M, cauta, incearca sa-ti faci publicitate si afla ca n-ai de unde. Suntem o comunitate, dar nu vreau sa-ti cresc copii, sa-ti fie clar!  Deci astept sa-mi pice cireasa de pe tort sau frunza din copacul blogosferic, da de am si eu ce citi, gen in fiecare zi. Sau sper ca-n topaielile mele ocazionale dau peste goodies de citit. Se poate intampla si asta!

Si tot nu stiu ce sa fac cu blogroll-ul. Oare sa-l pastrez? Se uita la mine cu puppy eyes . Nu plange, nu plange! Ziceti-mi si mie voi pe cine cititi, de cine va place, da de ma inspir. Imi dati o mana de ajutor? Stiti ca va iubesc, va si citesc, uitati ce inimioara frumoasa am pentru voi in dreapta sus…… ♥

16 gânduri despre “Le blogroll

  1. E decizia ta daca pastrezi sau nu blogroll-ul. 🙂 Depinde cat de mult te deranjeaza ca este acolo. Eu l-as mai restrange pe al meu, dar nu l-as scoate definitiv. Numai ca nu am pe cine scoate, ca toti de acolo mi-s dragi. 😛
    Si cateva bloguri pe care le citesc si care-mi plac:
    http://www.touchofadream.ro/
    http://tarameainventata.net/
    http://hapi2233.wordpress.com/
    http://www.summerday.ro/
    http://aliceee-traveler.blogspot.ro/ (cu calatorii)

  2. @Mihaela: Asa era si la mine si crede-ma ca si mie, amintindu-mi de vremurile de mai demult, mi se rupe sufletul sa vad ca nu mai merge. Sa stii ca ai facut o lista destul de frumoasa acolo. O sa arunc o privire pe ele maine. Sper sa-ti mai urmeze si altii exemplul.

    @descultule, cat esti de amabil. Multumesc. Esti un scump. ♥

  3. Amu abia am ajuns și eu p-aci. Știi care-i treaba: în perioada în care eu aveam internet la discreție, tu erai cu examenele, adică nu postai nimic. Stăteam și dădeam refresh în google reader și nu găseam nimic nou de citit.. pe nici un blog. Mai apoi, ironic, a venit vara și lumea a început să scrie mai mult dar am rămas eu fără net… așa că s-au tot adunat articolele. Acum, printre pauzele de lucru mai citesc și recuperez.

    Ce vreau să spun e că nu-ți fă griji.. cei câțiva oameni care te urmăresc (și nu-i musai să fie mulți dacă-s buni – și acum vorbesc de cititorii mei, că pe-ai tăi nu-i știu) vor reveni, chiar dacă uneori au o mică întârziere…

    Iar despre blogroll, al meu există atât pentru mine, cât pentru ei, adică pun acolo ce citesc și ce urmăresc (mai des sau mai rar) dar în același timp arăt și altora ce urmăresc, promovându-i, așa puțin cât o poate face blogul meu. Dar rolul principal al său e să-mi arate mie ce mai e nou!

    Cum poți zice că nu găsești bloguri? Toată lumea (aproape) are un blogroll… intri pe un blog, vezi ce articole sau titluri are în blogroll și citești ce-ți captează atenția (de aia prefer lista de pe blogspot, în care apare și titlul ultimului articol, eventual o mică parte din articol, decât una cum ai tu, doar cu numele persoanei, listă care nu oferă nimic atractiv și nou – no offence intended)

    • Din punctul asta de vedere, imi place mai mult blogurile pe .blogspot, exceptand ca tre sa le citesc de pe Mozilla, cand de obicei folosesc Chrome-ul. Si gasesc bloguri exact cum m-ai sfatuit sa o fac (e-o metoda veche de cand blogosfera). Stiu ce zici de cititori si sunt mandra de ai mei, da-n acelasi timp imi tresalta sufletul sa apara noutati la mine pe-aici.

      • da n-am zis că am inventat eu metoda :))

        Nou-veniții plac tuturor, dar mie nu-mi plac decât dacă revin, pentru că altfel nici nu știu dacă au citit sau nu răspunsurile date la ce-au comentat. deci dacă te referi la cittitori fideli noi, de acord!

  4. :(, acum eu mă simt nițel cu musca pe căciulă că de multe ori am trecut pe aici și n-am zis nimic. Oricum, pe mine m-ai fermecat de prima dată când am ajuns pe aici și nu cred că te voi ”părăsi” curând. Te am și în blogroll și cel târziu la 2 zile le iau pe toate la rând că readere nu folosesc. Legat tot de blogroll, că zici că nu ai ce trece acolo, găsești o grămădă de opțiuni. Merge chestia să sari din blog în blog. Eu de multe ori fac așa: intru pe un blog, citesc dacă îmi place ce văd, și apoi iau aleatoriu un link din blogrollul respectivului…șiiii tot așa până mă plictisesc sau până ajung pe unul pe care stau prea mult:D Așa am ajuns la tine!

    • @Andrei : Nu am scris articolul asta ca sa arat cu degetul, l-am scris dupa ce ma uitam la dezolantul meu blogroll. Si stiu lucrul asta si inteleg ca uneori n-ai timp si nici chef. Chestia cu cheful e foarte smechera, gen poti sa citesti ceva si practic sa citesti prin text, sa nu te poti concentra sa-l intelegi. Am inteles si ma bucur ca din blogul de unde m-ai vazut, m-ai gasit si-ti plac. Deci nu te simti cu musca pe caciula, ca toti avem momente…Numa sa nu uiti de mine, atunci ma supar, da? ;;)

  5. Eu nu voi renunta la blogroll, multi din cei pe care-i am acolo mi-s persoane extrem de drage, persoane pe care le-am intalnit si fata in fata.. Nu ma pot dezlipi de nici unul chiar de mai sunt si perioade in care nu scriu! 🙂
    Tine aproape persoane care iti sunt aproape, nu fa o „turma” de link-uri asa cum fac altii.. doar de dragul de a avea cat mai lung blogroll-ul.

    • Am trait sentimentul ala cu vechiul blogroll. Mi-a adus pe cel mai bun prieten al meu cu care vorbesc in zi de azi. Plus cativa prieteni cu care oricand ma destind cand povestim pe mess sau facebook. Stiu sentimentul ala cand iei la rand fiecare om din blog dimineata la o ceasca de cafea sau ceai si ei intotdeauna se intorc.
      Asta am ales sa fac. Mereu am fost pe principiul ca decat mult si prost, mai bine putin si bun.
      P.S : Stiam de tine de mai demult, inainte sa-mi spuna Mihaela, doar ca citeam fara sa comentez.

  6. eu zis să-l păstrezi pentru că, uneori, fără să vrei, uiți de oamenii pe care îi citeai , iar blogroll-ul îți poate fi de folos. îi ștergi doar pe cei care nu contează, din punctul tău de vedere. Mie nu-mi place, când intru pe un blog, iar acolo nu există niște link-uri, preferate, ale autorului. Așa pot să descopere și alții, alte bloguri.

    • Cred ca o sa-l updatez curand si-o sa mai adaug oameni pe care oricum ii urmaresc, indiferent daca sunt sau nu in blogroll in momentul asta . Exact asa imi gasesc eu bloguri noi de citit, din blogroll in blogroll.

Lasă un răspuns

