19 ♥

Azi am 19 ani si in cateva ore o zi. Pe Techirghiol cerul e roz bombon, azi n-a fost vant pe plaja si apa a fost perfecta . Anul asta vara mi-a oferit o gramada de surprize, tocmai cand credeam ca n-or sa mai vine si o sa fie cea mai seaca vara de mult timp.

Am obisnuit in fiecare an pe aceasta data sa las un gand, ca la sfarsit de 365 de zile pline de de toate. Acuma s-a dus anul cu numarul 18 si privind retrospectiv, recunosc, nu-mi vine sa cred ca sunt atat de mare. O parte din mine nu vrea sa creasca, sa fie inglodata de responsabilitati. O parte din mine nu vrea sa intre in regimul in care intram toti, ca vrem ca nu vrem. Am senzatia ca am ramas in urma intr-un fel, ca alti cunoscuti sunt mai departe decat mine. Dar in acelasi timp am senzatia, privind marea care se intinde infinita de pe faleza, ca sunt exact unde trebuie si imi fac eu ganduri si vreau sa ma depasesc, vreau sa fiu cu un pas inainte mereu, chiar si inaintea timpului insusi, in loc sa-mi ocup timpul traindu-mi tineretea, pana nu se evapora. Gandesc si asta imi ocupa tot timpul, cred. Anul cu numarul 18 a fost un an greu, dar plin de satisfactii in acelasi timp. Daca as da timpul inapoi, as face totul din nou, la fel ca si pana acum. Imi place ritmul meu, sa o tin tot asa, nici prea repede, nici prea incet, dar sa sfarsesc unde trebuie si sa fiu eficienta, atat in relatiile cu oamenii cat si cu scoala si cu familia.

Daca anul asta a fost rau, a fost din punct de vedere al prietenilor. Multi m-au dezamagit, multi au plecat. Multi m-au facut sa imi vina sa strang pe toata lumea de gat. Multi m-au facut sa desconsider tot ceea ce aveam in jurul meu, oamenii buni care au ramas acolo si m-au sustinut. M-au facut sa-mi pierd pentru o scurta vreme increderea subreda pe care am avut-o in oameni, care nu apuca sa creasca prea mult, dar ramane un pic mai mare dupa fiecare prabusire.

Anul asta a fost bun insa pentru c-am fost inconjurata de oameni care ma iubesc, indiferent ce s-ar intampla. Parintii mei, aia doi trei prieteni care au mai ramas pe pozitii si m-au incurajat, plus ceilalti care nu m-au vazut niciodata dar care in nici un an nu uita sa-mi zica la multi ani, fie ca-i pe facebook sau pe mess sau la telefon.  Sunt recunoscatoare pentru toate lucrurile bune care mi-au iesit in cale si pentru puterea si ambitia mea, de-a reusi si de-a ma depasi permanent. Sunt recunoscatoare si pentru faptul ca acum sunt la mare si va scriu de pe un laptop, ca sa pastrez traditia de-a lasa un gand pentru anul viitor. Sunt iarasi recunoscatoare pentru faptul ca drumul la mare mi-a adus aminte de marea de oameni care ma inconjoara si mi-a readus vechiul mojo. Da, mi-am gasit kefi-ul, dar despre asta o sa va spun in articolele viitoare, ca n-am stat degeaba dupa amiezele aici, si kefi vine cu inspiratie la pachet. Tot ce-a trebuit sa fac a fost sa ies din carapacea mea zilnica in care ma miscam cu regularitate si multe s-au intamplat.

Am senzatia acum ca podul de la Fetesti- Cernavoda e un fel de portal si acum sunt in Utopia si nu vreau sa mai plec de-aici. Mi-e teama ca atunci cand o sa ma intorc acasa n-o sa mai fie la fel, dar e copilaresc stiu.  As vrea ca in fiecare an sa fiu exact cum ma simt acum, dar exact. Sa citesc cu incantare mesajele de pe facebook, sa vad la noua marea, sa respir aerul asta deosebit si sa traiesc vara la turatie medie, ca nu o ard prin cluburi, ci ma odihnesc, ca o recompensa bine meritata.

La 19 ani sunt fericita si abia astept sa vad cum o sa fie la camin, cum o sa fie Clujul, ce oameni o sa cunosc si cum o sa fac fata. La 19 ani, sunt plina de speranta si abia astept sa infrunt greutatile care vin. Sper sa am puterea sa infrunt fiecare greutate cu zambetul pe buze si sper ca la anul sa scriu aceleasi vorbe de lauda.

Maine vin acasa. De atunci incolo, n-o sa va mai las sa-mi simtiti lipsa!

Later edit:  Si la 19 ani, ritmul esteeeeee:


….caci suna traznet pe plaja!! Si in Honda cu volumul la maxiiiiiiiim pe sosea!!!! 

13 gânduri despre “19 ♥

  1. Am ajuns târziu dar cred că îl accepți. La mulți ani și din partea mea, să fii fericită, iubită și să ți se împlinească toate-toate dorințele. Un articol frumos!

  2. La mulți ani.. cu întârziere.

    Ce s-a întâmplat cu comentariul meu? 😦 mă disperă WP ăsta… comentasem acum câteva zile dar văd că nu a apărut 😦 Acum voiam să verific răspunsurile și mi-am dat seama că nu-i.

  3. La mulți ani.. cu întârziere.

    Ce s-a întâmplat cu comentariul meu? 😦 mă disperă WP ăsta… comentasem acum câteva zile dar văd că nu a apărut 😦 Acum voiam să verific răspunsurile și mi-am dat seama că nu-i.

    și pentru a scrie asta am scris de două ori… hmm, data trecută am dat „trimite” și am plecat de la pc… n-am mai verificat, dar acum am stat la pândă… (oare de data asta merge?)

Lasă un răspuns

