Cuplul meu e mai cuplu decât al tău…!

De ce? Pentru că are 1600 de like-uri pe facebook!

And I am so jealous….I so am, dar n-avem ce face dacă sunt pe lume cupluri de-atâta valoare. Trebuie doar să ne conformam cu ideea că,  ei bine, sunt cupluri valoroase și cupluri nevaloroase și valoarea li se stabilește pe facebook….

Doamne, m-au durut tastele când am scris asta, chiar m-au durut. De ce? Pentru că ceea ce tocmai am scris mi se pare the biggest bullshit of all times.Totul a început când mult iubitul nostru mall din oraș n-a avut altă idee mai bună decât să facă un concurs cu cel mai frumos cuplu de Valentines Day (că tot a trecut de curând, să fiu în ton). N-a trecut bine ziua de 10 februarie că facebook-ul meu a fost asaltat de cunoștințe care nu tu salut, nu tu cum mai esti, bine, sănătoasă…tzop cu dă-mi un like…pls. Măi, nu mi-e lene nici mie nici cursorului meu să-ți dea ție like la poza cu iubi, dar sincer, sincer, ce mi se pare mie lame este să te duci din prieten în prieten, inclusiv prietenii din Africa, Turcia și mai stiu eu ce tară din lumea a treia, cu care știu că ești BFF în secret, să-ți dea like, ca să câștigi tu un concurs penal în mall și să-ți dovedești, dragă , valoarea ta incontestabilă față de ceilalți competitori, valoare bazată pe…ce? Pupat în fund? Now that made sense !

Mie întotdeauna concursurile de genul mi s-au părut niște concursuri în care ar trebui să te bazezi pe șansă. Sau nu…să o punem altfel: tu cu iubi te-ai înscris la concurs. Să zicem că vrei să aduni și tu niște like-uri și te gândesti să apelezi la bunăvoința prietenilor, pe care nu-ți găsești alt mijloc mai rapid să-i anunți, decât pe facebook. Cum? Dai share la poză. Apoi eventual…două sau trei zile mai târziu mai dai un share și..cam atât, dragă! Dacă vreun prieten chiar crede toată treaba cute, o să îți dea share fără să te milogești. Pentru ca așa ar fi decent, nu să cerșești și motivul pentru care găseam mai simpatice cuplurile care aveau 20 de like-uri date pe „draguță poza” sau „vă potriviți bine ” . Pe poze care te fac să te oprești și să te minunezi, nu poze pe care le pui, apoi îți hărțuiești prietenii pe facebook, da de câștigi. Pe like-uri date din milă. Just pathetic.

Cam asta e tot ce mi-a zgâriat retina Valentines Day-ul ăsta. Nici măcar standurile cu perne în formă de inimoară, mari și roșii nu mi-au zgâriat retina, pentru că ele stăteau frumos pe stand în mallul din Cluj, looking cute, necerșind atenția mea, pentru că primeau atenția prin ele însele. Așa ar trebui să fie cuplurile. Nu ar trebui să ai nevoie de-un award într-un mall penal care nu conține aproape nimic , să-ți dovedească faptul că tu și iubi sunteți cel mai tare cuplu. Ai nevoie doar ca tu să te uiți în ochii persoanei iubite și să știi, for a fact, că sunteți cel mai tare cuplu și n-aveți nevoie de aprobarea nimănui, pentru că, exact ca în cazul pernelor roșii, voi ieșiți în evidență prin voi inșivă și când asta se întâmplă, oamenii nu sunt atât de orbi încât să nu vadă asta pe cont propriu.

Un gând despre “Cuplul meu e mai cuplu decât al tău…!

Lasă un răspuns

