La feminin

Astă seară îmi doresc să primesc 20 de milioane în fiecare lună pentru haine și să mi se pară o sumă ridicol de mică.  E unul dintre momentele alea când mă gândesc la șifonierul meu care mi se pare dintr-o dată ridicol de mic și în același timp, ridicol de orientat spre practic, spre util, mai mult decât spre hot and fabulous. Aș vrea să nu mă gândesc de fiecare dată când pun o bucată de material pe mine câte boli aș putea contracta dacă aș ieși afară și ce consecințe ar avea bolile alea asupra mea în următorii 10 ani. Mi-ar plăcea să mă duc în mall și să-mi iau toate hainele alea care știu că după două spălări vor și la fel de bune ca plasa de țânțari, doar că nu atât de utile. Mi-ar plăcea să fiu fata aia care  crede că 500 de lei pe un palton este perfect normal (nuuu…ăia sunt banii mei…pe…pe o lună …întreagă!). Mi-ar plăcea să nu aud asta de fiecare dată, ci să existe plase prea mari pentru conținutul lor și să NU-MI PESE de asta. Papucii să fie a work of art și prețul să fie doar o cifră. Să am atâtea rochițe încât o invitație la dans în oraș să fie un fleac. Și machiaj…of, nu există cosmetice în Sephora al căror „puff” scump n-aș vrea să-l încerc. Și lenjerie…I don’t even want to start going there…

Apoi este fata care cumpără mai multe cărți pe an decât haine și nici cărți câteodată. Rareori cumpără haine care să n-aibă un scop precis. Fata care nu cumpără terapeutic decât mărunțișuri. Care vede genți rupte din Vogue (doar mai ieftine), dar știe că rucsacul este prietenul ei cel mai bun. Care are piese de rezistență în garderobă și piese proiectate să reziste and that’s just fine. Care se îmbracă cu gust, dar asta nu întoarce neapărat capuri pe hol a outrage. Care visează la munți de luciuri de buze și pudre și loțiuni, parfumuri, toate cele (când nu visează la zorzonele), deși știe că nu le-ar folosi prea mult. Cel puțin e deschisă la posibilități prin întreaga idee de-a le avea. Care când își pune tocuri se simte regina ringului de dans, la fel cum se simte regina ringului de dans și-n teniși sau în tălpile goale, în camera ei. Care nu spune că Zara este cel mai frumos magazin din lume și crede asta, ci crede că-i overrated bullshit , but still delights in Ellie Saab și restul lucrurilor de pe planetă colorate și frumoase, care n-au o etichetă de fițe sau…vreo etichetă. Arată atât de bine pe tine anyway! Ființele pe lângă care trecem în fiecare zi care viseaza uneori la ce frumos ar fi să fie totul ușor…și moda nu e doar un moft scump. Și marmota învelea ciocolata invers….

E limpede. Nu mai am voie la bloguri de moda o luna. They get me cranky !

But Paris…ça n’a pas besoin de mots!

8 gânduri despre “La feminin

  1. cred ca n-am citit niciodata ceva care sa… tipe atat de tare… nevoia de bani – pe motiv ca-i musai sa ai nush ce, sa fi in pas cu… moaaaa. pai. de aici vine si fragilitatea, pan’ la urma. ca-s cadouri, sau bani… nu-i totuna? nici 50 de milioane pe luna nu-ti ajung daca ai… pofte de genul asta. si… cine dracu crezi ca baga atatia bani intr-o relatie? deci, nici macar la nivel logic, formal, nu e posibil asa ceva. cum pofta vine mancand… se trece la nivel superior… si foamea ramane.
    nu e bine sa gandesti asa, faci rau celor din jur… si pe tine te distrugi pur si simplu. un drogat isi poate satusface… candva… nevoia lui, da’ tu? no chance…
    si… cine isi doreste o permanent-flamanda? so, foamea asta distruge vieti…

    • In primul rand, eu sunt fata din al doilea paragraf, deci nici vorba de drog, de tipat in gura mare nevoia de bani etc. Si in niciun caz nu am palton de 500 de lei sau 2000 de lei de dat pe haine, si chiar daca as avea, nu i-as da pe haine. I’m a different kind of girl. Eram un pic ironica in primul paragraf, dar nu sunt acea persoana. Nici eu nu mi-as dori sa fiu asa de…superficiala. Dar uneori, sunt momente in care iti doresti sa ai toti banii din lume si te-ai gandi ce ai face cu ei. Uneori iti doresti lucrurile pe care le au altii, dar nu ti le permiti, dar asta nu te face in nici un fel tipator dupa bani sau ceva, it’s just human nature 😀

      • pai… la naiba, nici eu nu ziceam de tine. normal ca generalizam. dar nu e human nature. crezi ca nu m-am gandit ce-as face cu banii castigati la un 6/49?
        numai ca oricati ai avea… daca te lipesti de nisa lu’ „as vrea si eu”… nu-ti ajung.
        „chestii” poti sa faci si cand esti sarac lipit… totul e sa vrei.
        pe bune… si o sa-ti dau un singur exemplu: http://www.youtube.com/watch?v=cypQs21dHcs

  2. @Bel Ami: Mna bine, banii la 6/49 au destramat familii, daca-i pana acolo, adica ceva ce nu se poate cumpara cu toti banii din lume. Ziceam ca toti intr-un fel sau altul ne dorim sa avem credit nelimitat pentru o zi si sa putem sa facem ce vrem noi cu el in ziua respectiva, nu-mi zice ca nu. Si nu zic pentru totdeauna, tocmai, zic doar o zi si-atat, ca nu-s hapsana. Am auzit si eu de situatii de genul asta si-am vazut cum mana de la mana se strang bani si se pot face lucruri foarte frumoase, deci stiu. Uneori ii bine sa te multumesti cu ce ai si sa fii recunoscator pentru el, dapai suntem si greu de multumit si se bat cap in cap astea 😀

Lasă un răspuns

