Despre headbands

Bine v-am regăsit, rămurelele mele de măslin! V-a fost dor de fabulațiile mele?

Oricare ar fi răspunsul, având in vedere că ați ajuns până aici , probabil erați curioși ce-o să debitez de data asta. Așteptarea voastră a luat sfârșit, pentru că , având în vedere că am fost can fashăn în ultimul timp, o să scriu de headbands .

Cine știe despre articolul despre colanți o să știe că dacă scriu despre asta, n-o să fie în termeni foarte pozitivi. Nu am nimic cu ele, sunt niște accesorii ca oricare altele, însă am o problemă cu persoanele și cum le poartă și mai ales, ce penal pot arăta pe unele persoane. Că mna, îmi zgârie retina. Gata, am recunoscut.

Cred că moda asta cu headbands a apărut pe niște podiumuri de modă. Sunt sigură. Apoi probabil le-a preluat revistele, mai ales publicațiile științifice de renume, ca Cool și Bravo Girl. Apoi lumea a înnebunit . Daca Parisul zice, noi trebuie să purtăm.

Recunosc că am un astfel de headband în posesie, dar îl am nu pentru ca vreau sa mi-l pun fix pe mijlocul frunții ca să fiu munky funky hipiot style, nici pentru ca as vrea sa ma spânzur cu ea (dacă este posibil să te spânzuri cu ceva elastic și îndoielnic de spus cât de rezistent ), nici pentru ca am fost forțată de vreo împrejurare catastrofală să îmi iau așa ceva ci…pentru că l-am primit cu o revistă. Întâmplător cu Bravo Girl acum mult mult timp. Gata, acum puteți să mă ardeți pe rug!

Sau nu, mai bine ați aștepta să mărturisesc până la capăt. Pătrunderea acelui accesoriu insolit în garderoba mea s-a petrecut cu muuult timp înainte ca nebunia asta să explodeze. Vorbim despre ani. Și în loc să îmi dau aere de Nostradamus aici, cum că da, EU am prefigurat trendul, o să vă spun că nu, nu eu am prefigurat trendul, ci am făcut ceea ce orice om normal ar face, adică ar purta un headband unde e locul unui heandband, adica pe…ăăăă…cap?!

Serios, nu v-ati săturat de toate tipele care-și țintuiesc taman pe mijloc de frunte o dihanie elastică? Pentru că eu m-am săturat. Vedeți voi…viața de cămin îți dă oportunitatea să observi în detaliu aceste mutații chiar la tine sub nas. Sau pe hol. Sau la facultate. Pe hol. Am văzut tot felul de tipe, de la tipa micuță, slăbuță care poartă cămăși în carouri și handmade-uri din lemn cu sfori și chestii din alea, la tipele alea care când ies în oraș își întind părul (când nu și-l ondulează) și se îmbracă ultra – chic, și se cocoță pe ditamai tocurile și se duc tac-tac-tac în oraș și pe care întotdeauna le auzi când se întorc. Am văzut și am cugetat. Și am încercat să vin cu niște motive pentru care ar face asta. La prima categorie să zicem că te aștepți să fie genul de tipă de tipă să adopte un trend de genul pentru  că e hippie time și da, the hippie age este o age cu care ea și prietenii ei care fumează tutun îndoielnic în localuri înnecate în fum se regăsesc. Cred că am bazat asta pe faptul că n-o să am niciodată încredere în tipii cu barbă deasă si plete și cu tricouri de metaliști pe ei sau în oricine fumeaza tutun îndoielnic în preajma mea. La a doua categorie, la fel te aștepți, pentru ca draga, e trendul. Vede pisi un elastic pe fruntea unei tipe în club, ea de ce să nu-și pună?! Ce…crezi că e urâtă?! Cum adică nu-i stă bine?! Nu știi tu, dragă, nimic despre modă, asta este! O să-ți dea unfriend pe facebook și n-o să vă mai îmbătați împreuna în Bamboo, trebuie să te conformezi.

Că tot ziceam că poate nu oricui îi stă bine, asta cred că și e problema. Nu o să mă leg de fetele care arata fabulos cu dihania aia, pentru că arată fabulos cu dihania aia, deci o să mă prefac că le trec cu vederea. Mă refer la fetele alea care au ditamai fățăul , gen cap mare, obraji dolofani si frunte îngustă…atât de îngustă încât și headband-ul ăla subțirel e mare, ce să mai zic de alea mari? Și le vad pe astea, urmând moda despre care vorbeam, care arata așa…cel puțin așa :)) Și mă pișcă un râs, să le văd cu părul sculat în oalele capului și fruntea strangulată…dacă nu mă speriu. Că nu de puține ori mi s-a întâmplat să ies din baie și să văd pe ditamai creatura cu îmbrăcată de club, frumos, negru, simplu, nimic de obiectat, până când văd…crimă…și peseapsă. Apoi mă duceam în cameră și mă gândeam la traiectoria existenței umane…muult timp.

Și că tot am avut și exemple pozitive la colanți, se cere să pun și niște exemple așa da. Țin să menționez că locul headband-ului este între frunte și oalele capului, unde ar trebui să fie.

Și o întrebare: voi ce părere aveți despre trendul ăsta?  Poza 1 , Poza 2 , Poza 3

6 gânduri despre “Despre headbands

  1. Eu sunt mai neinițiat.. voiam exemple „așa nu” ca să pot discuta în cunoștință de cauză. La articolul despre colanți știi că am avut multe de spus.. și aici aș în cepe, dar nu vreau să greșesc 😛

    • Nu pot pune poze ca vreau sa mai am prieteni :)) Am cautat pe google, dar failuri n-am gasit. Cred ca din acelasi motiv, plus ca revistele nu pun exemple asa nu, ci pun idealurile, sa le convinga pe oitele usor manipulabile sa adopte mai repede noile gaselnite 😀 Deci exercitiu de imaginatie…imagineaza-ti ca-ti pui un elastic de chiloti in jurul fruntii si te duci in oras. Ceva de genul :))

Lasă un răspuns

