Leapșa lui Creve

Pentru că am primit o leapșă de la Creve și pentru că îmi place să-mi respect promisiunile și să nu amân îndeplinirea lor, iată că în această după amiază am ales să răspund la niște întrebări scurte și la obiect venite din partea lui. Ca să nu mai prelungesc misterul, iată-le :

1. Care este cea mai memorabilă gafă pe care ai comis-o?

Auăleu! Trebuie să mă rezum doar la una?! Cred că ar fi pe a opta când m-am dus la ziua porților deschise și am tras o cădere artistică pe spate, cu directorul in fața mea și directorul a avut o reacție gen: „Încetuț, încetuț, nu-ți sparge capul înainte să vii la minunata noastră instituție !”. S-a lăsat, normal, cu râsetele asistenței deloc numeroase :))

2. Ce porecle ai avut și care este cea actuală?

Pe lângă cele peiorative , am fost Gigio, Gigi (Jiji), Jupiter, Honda Civic…. Acum sunt Jetuța pentru prietenii apropiați și strict doar în anumite contexte.

3. Cum îți imaginezi seara perfectă?

Nu îmi plac astea cu perfecțiune. Cred că cu persoana potrivită un moment devine perfect mult după ce s-a petrecut. Dar dacă insiști…un șemineu, un pahar de-ăla fain de vin roșu aromat, brațele iubitului meu în jurul meu sau o seară călduroasă între prieteni în care seara trece cu povești și multă multă voie bună.

4. Dar dimineața perfectă?

Când mă trezește soarele, nu alarma și cerul e albastru albastru…atât de albastru încât albastrul obișnuit e mediocru. Și pot să îmi fac un mic dejun în cât timp vreau eu. Și dacă m-aș duce la facultate, să mă trezesc așa, in the productive, eager mood, nu cu ochii lipiți, blestemând pe cel ce-o inventat cursurile de la opt.

5. Îți e frică de ceva anume?

Paianjeni, dar it comes and goes, în funcție de cât de aproape sunt de pielea mea. Nu mă bag în abstracțiuni.

6. Trăiește clipa sau planuri pe termen lung?

Și, și. Nu poți face doar una sau doar alta.

7. Ce fel de părinte crezi că vei fi?

Voi vedea la momentul potrivit. Momentan mi-e destulă soră-mea, mă ține ea suficient de ocupată :))

3 gânduri despre “Leapșa lui Creve

  1. Tu puteai să spui mai multe gafe dacă vroiai :))) O neclaritate aș avea: din toate poreclele alea, una mi-a stârnit curiozitatea. De la ce vine: Honda Civic :)))

    • E o alegere pur aleatorie. Eram trei prietene si eram Suzuki, Suji Pai si Honda Civic. Suji pai era scris pe o eticheta a unei veste de fas a respectivei numite. Suzuki era cea care m-o botezat Honda Civic, pentru ca era innebunita dupa Japonia si eu m-am amuzat prea tare ca sa comentez prea tare, asa ca asa am ramas. Eram noi mai hazlii si asta a iesit. Nu stiu cat de bine te-am lamurit :))

Lasă un răspuns

