Scrisoare către sufletul meu pereche [2]

♥Dragă….

Uneori mi-e frică de cât de mult te iubesc. E ceva nou pentru mine, să îmi fie frică că iubesc ceva sau pe cineva și să recunosc că mi-e frică. De obicei nu recunosc că iubesc. Prietenii, hobby-uri, foaia asta de hârtie care îmi găzduiește atâtea gânduri, toate au trecut prin asta. Nu știu de ce, sincer, uneori mi-e teamă să ies afară din colivie și să zbor liberă, să mă las dusă pe valul lucrurilor pe care le iubesc spre lucruri noi. E ca și cum stau pe ușa de la colivie și mi-e frică să îmi iau zborul. Simt cum îmi pătrunde spaima prin fiecare celulă, prin fiecare fibră și mă întorc înapoi la bățul meu, căci zona de confort este mai sigură și mai comodă. Exceptând momentul în care vine vorba de tine. Pentru tine am zburat și mi-e frică încă, pentru că nu îmi place să nu știu ce-o să se întâmple, ce mă așteaptă. Știu doar că e magic.

Ai putea să o numești paranoia, dar uneori mi-e frică să nu te pierd. Și vorbeam azi că mintea mea caută butonul de escape când e copleșită de ceva nou și poate, surprinzător de bun. Uneori mi-e frică să nu îmi dea viața escape și dintr-o prostie, dintr-o neghiobie să dispari în neant. Să te duci la îngeri, departe de mine, să nu îți mai pot simți atingerea, să nu îți mai pot asculta inima cum bate, să nu te mai aud cum insiști când sunt supărată până mă faci să pufnesc nervoasă și să izbucnesc în râs, că nu pot sta supărată când te uiți la mine cu ochii ăia. Ochii aceia ai tăi.  Nu știu dacă scriu sub influența filmului trist pe care l-am văzut adineauri sau pentru că uneori mă gândesc, uneori mă găsesc dorindu-mi să fiu atâta de vrednică încât să trăiesc o viață întreagă alături de tine. Doar atât. 

E pueril, știu, să cred că ceva rău se poate întâmpla. Suntem tineri, avem toată viața înainte și eu n-am făcut decât o mică parte din lucrurile pe care mi le-am propus să le fac. Lucruri cu mine, lucruri cu tine, lucruri despre noi. Poate nu am încredere în mine și crede-mă, nu înțeleg cum se strecoară în mine îndoiala, ca și cum ceea ce am e prea bun să fie adevărat, prea bun să reziste. Poate am fost rănită, poate am ascultat și am crezut ceea ce nu trebuia să ascult și să cred. Știi, oamenii sunt răi și minunați în același timp, o frumoasă contradicție. Și eu sunt om, și eu sunt contradictorie, dar fă ceva cu cele două părți din mine. Fă-mă să te ascult pe tine. Cu fiecare pupic de bună dimineața și fiecare pupic pe frunte de noapte bună. Cu fiecare îmbrățișare pe care mi-o dai fără explicații, când lacrimile parcă mi se adună în gât și nu pot vorbi, nu mai pot vorbi. Cu fiecare vorbă bună care prin unde sonore îmi îmbrățișează creierul atunci când nu ești lângă mine, ca căldura ta să îmi aline un pic zgomotul dinlăuntrul meu.

E zarvă mare acolo și e destul să te văd venind și nu mai simt nimic. E destul să te îmbrățișez ca să știu că mâine va fi bine, că mă trezesc lângă tine în pat și da, o să-mi faci cafeaua, o să-mi speli salata și o să speli vasele, pentru că știi cât de mult nu-mi place. E destul să te sărut ca să simt că parcă acum ar fi prima dată când îți simt gustul și totuși…nu ne știm demult?

Probabil distanța asta mă face să îmi fac gânduri de-astea necurate. Ceartă-mă, dar fă-mă să te ascult mai bine, că așa o să cred și mai mult că până într-o zi o să fie greu și mai apoi o să fie ușor, o să fie exact așa cum ne dorim.

Acum vreau să mă scufund cu fața la curbura gâtului tău și să-ți simt mirosul cald și să adorm așa, dar tot ce pot face acum este să te îmbrățișez cu cuvintele, eventual cu vocea. Dar sunt întotdeauna acolo lângă tine, with my heart, with my smell, with my memory…

Noapte buna. Te iubesc.

A ta jumătate aspirantă,

M.

2 gânduri despre “Scrisoare către sufletul meu pereche [2]

  1. Văd că ni se întâmplă tuturor. Te înţeleg, distanţa asta fir-ar ea să fie, ne tot dă bătăi de cap. Dar avem un lucru tare frumos.

Lasă un răspuns

