Gânduri bolunde

Ieri am fost în oraş cu mama, sora mea şi my loved one. Sunt din Alba Iulia. Au făcut în centrul istoric mişto, cu o cascadă de lumini ce cad ca o umbrelă peste nişte tarabe de sezon. Spre deosebire de Cluj, au pus în mijloc un brad mare, fals, dar drăguţ decorat, cu stele mari şi lumina ce vine din centrul conului. Şmecher. Cum mă uitam eu aşa la lumini, nici nu am observat că era plin de lume la început.Când m-am întors cu privirea pe pământ, mi+am dat seama că n-am pierdut prea mult. O mulţime de oameni nu se uitau la brad ci…îşi făceau poze cu el. Dar masiv, nu altceva, gen nu te puteai apropia de el.

Despre asta e vorba într-un oraş mic: selfiuri cu bradul în fiecare iarnă, colanţii pe post de pantaloni (serios, tipa aia e în curul gol?) şi pozele cu ursul din lumini pe băncuţă, cu iubi care are BMW. Probabil toate vor ajunge într-un fel sau altul pe facebook, ultimul răgnet în validarea cartierului.

Apoi am văzut pe tipa asta brunetă care se plimba cu prietena ei blondină. În 20 de milisecunde, numai o văd pe bruneta asta cum intră în poziţia de plié un pic aplecată în faţă cu botul de raţă pe sticlă .

https://i0.wp.com/cdn.meme.am/instances/500x/34774655.jpg

Primul meu reflex a fost să mă duc să mă duc să îi dau o palmă

Serios. Peste faţă.

Apoi mi-am dat seama ce idee minunată ar fi să repet gestul ăsta.

Cică am o problemă cu a judeca oamenii ăştia. Cică ar trebui să îi înţelegi. Ei bine, oricât duc lupte cu mine însămi să fiu mai bună şi iertătoare, există unele lucruri de care nu mi-e ruşine. Dacă toată lumea face o chestie, nu înseamnă că e cea corectă şi aşa-mi vine uneori să fiu persoana care spune mno gata. Nu sunt Dumnezeu, nici buricul pământului, doar sunt sătulă: asta e singurul lucru care mă aprinde. Plus că primele impresii contează. Poţi fi cea mai mişto persoană pe dinafară dacă după ce deschizi gura ai scos porumbelul. Poate nici nu ajung să te aud vorbind, sau mai rău, să te văd cum scrii ca să îmi dau seama ce fel de persoană eşti. Şi nu o fac intenţionat, efectiv creierul meu este setat pe modul părăseşte zona, chiar şi când vreau şi trebuie să stau într-un loc cu o persoană care scoate porumbei pe bot mai ceva ca un iluzionist.

Da, măi, sunt nişte semne distinctive. Dacă porţi colanţi pe post de pantaloni şi îţi faci poze cu bot de raţă cu moşul, am să spun lucrurilor pe nume…câh câh câh…curcă. Şi o să scot limba ca un poţoc, să-ţi fac în ciudă. Oricum, ţi-s prea scumpe unghiile alea false ca să le înfigi în mufa mea fix înainte de Revelion. Ce poţi să faci, să mă faci ciudoasă până explodezi? Mai mult nu poţi face, poate doar un citat fake gen Veaţa merge înainte sau casă muară dujmanii mei. la poza din seara în care nu ai putut să te ridici mai sus de nivelul unui copil de 5 ani enervat că nu-l bagă nimeni în seamă. Ai acţionat în consecinţă: ai făcut toate chestiile rele, numai numai te ceartă mama şi câştigi şi tu ceva, o fărâmă, o măslină….

Selfiuri cu bot de raţă…nănăiţă, NĂ-NĂ-I-ŢĂ cu joardă de salcie, atâta spun.

Apoi vin şi ăia voia şi ea să îşi facă poză. E tînără, frumoasă, ce-are. Poate vrea şi ea pe băncuţă cu ursuleţul lângă ursuleţ în 2015, no, şi i-am răpit şansa. Cert e că mi-a aruncat duduia o privire ucigătoare şi se pregătea să facă ca o vuvuzelă, dar nu am vrut să mă umplu de glitter ieftin pe mâini. N-am putut tăcea. Mă întreb ce mutră făcea dacă chiar îi trăgeam una. Probabil prietena ei m-ar fi luat de păr şi ar fi escaladat Strehaia style.

https://i0.wp.com/memecrunch.com/meme/20XL1/come-at-me-bro-bruce-lee/image.jpg

Şi cum atenţia acestui gen de persoană nu e prea lungă, a furat-o un tip ce ţinea un aparat profesional în mână şi făcea poze cu bradul doritoarelor. Ideea de divertisment de Crăciun într-o urbe mică…meh,însă maaamă, ideea unei poze profesionale…cât mădular noroc.

Lasă un răspuns

