Aș vrea să-i spun partener, dar….

Mă blochezi în mijloc de propoziție.

Mă faci să spun prostii, când aș putea spune lucruri corecte.

Mă faci să mă îndoiesc de capacitățile mele intelectuale și să mă întreb dacă nu cumva sunt adoptată.

Încerc să funcționez normal, dar nu pot.

Mă simt persecutată, deși nu e cazul.

Mă panichez în fața unor oameni pe care îi văd și cu care colaborez în fiecare zi.

Am descoperit că sunt mai repezită, mai negândită și mai lipsită de precauție din cauza ta.

Mi-ai stricat vocea, ritmul vocii. Mi-ai furat căldura.

Mă faci să mă tem de noi provocări, pentru că primul gând e că s-ar putea să o dau în bară.

Din cauza ta.

Mă faci să mă îndoiesc de mine, să mă învinovățesc pentru chestii ce în esență nu merg rău.

Mă faci să văd viitorul în tonuri gri spre negre, să mă tem să trăiesc, să mă tem să experimentez.

De ce văd toți oamenii răi și toate începuturile un eșec?

Jocul…ce e jocul? De ce nu mai știu ce e?

Am avut momente în care am trecut cu bine prin provocări împreună, momente în care te confundam cu dărnicia față de un angajament și cu sentimentul de împlinire. Am avut momente în care erai doar acel extra ceva de care aveam nevoie ca să trec peste o provocare.

Dar ai devenit toxic. Mă storci de energie, mă storci de viață, mă storci de plăcerea de a încerca și încerca și încerca și a reuși, a reuși, a reuși. Îmi distorsionezi viziunea asupra lucrurilor ca ochelarii de cal. Practic, nu mai sunt eu din cauza ta.

Ia ghearele de pe mine. Am decis să ne despărțim.

Dar ne vom vedea din nou, stresule, doar că data viitoare voi fi cu ochii pe tine.

Începe.

 

Lasă un răspuns

